اختصاص سوخت به بیش از ۲۰ واحد گلخانه‌ای در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: تا کنون ۲۲ واحد گلخانه‌ای بدون مجوز از طریق ثبت نام در سامانه پنجره واحد کدشناسایی مجوز  سوخت دریافت کردند.

اختصاص سوخت به بیش از ۲۰ واحد گلخانه‌ای در مرودشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عزیز رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به تامین سوخت گلخانه‌های بدون مجوز در این شهرستان بیان کرد: روند ثبت نام و دریافت کد شناسایی برای واحد‌های گلخانه‌ای و پرورش قارچ خوراکی بدون پروانه بهره برداری در حال انجام است و تا زمان دریافت سوخت تمام واحد‌ها ادامه دارد.

او، تصریح کرد: متقاضی پس از ثبت نام در سامانه پنجره باید به مراکز جهاد کشاورزی تحت پوشش خود مراجعه و پس از تکمیل فرم کاشناسی، مدراک مالکیت و مدارک شناسایی خود را ارائه دهد تا پس از تایید مجوز سوخت را دریافت کند.

رحیمی ادامه داد: حدود ۱۰۰ واحد گلخانه و پرورش قارچ خوراکی بدون مجوز در شهرستان وجود دارد، که با صدور کد شناسایی و مجوز دریافت سوخت برای این واحد‌ها کمک بزرگی به رونق تولید در این شهرستان می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از گلخانه دارانی که پروانه بهره برداری ندارند و تاکنون برای دریافت کد شناسایی اقدامی انجام نداده اند، درخواست کرد  برای صدور کد شناسایی و مجوز دریافت سوخت هر چه سریع‌تر به پنجره واحد خدمات کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار