رئیس سازمان زندان ها گفت:تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه بر محور کاهش استفاده از مجازات حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جهانگیررئیس سازمان زندان‌ها در بازدیداز کانون اصلاح و تربیت و ندامتگاه زنان اصفهان با تعداد زیادی از مددجویان گفتگو و برای حل مشکلات قضایی و خانوادگی آنان دستورات لازم را صادر نمود.

جهانگیر با تاکید بر رعایت حقوق زندانیان و انجام اقدامات مددکاری برای حل مشکلات آن‌ها گفت: تمامی زندانیان در زندان‌های ایران از حقوق مساوی برخوردارند.

او توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را مهمترین اولویت دستگاه قضایی در امور زندان‌ها عنوان کرد و گفت: تاکیدات ریاست محترم قوه قضایی بر محور کاهش استفاده از مجازات حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید از بخش‌های مختلف این دو مرکز از جمله بخش‌های آموزشی، فرهنگی، خدماتی، کارگاهی، درمانی، ورزشی و خوابگاه‌ها بازدید نمود.

جهانگیر در بخشی از این بازدید با حضور در مهدکودک و سالن مادران ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان هدایایی به کودکان همراه مادران اهدا نمود.

در این بازدید جمعی از مدیران و مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.