سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد مارک ویلموتس توضیحاتی داد.

علوی: فسخ قرارداد ویلموتس با کمترین هزینه انجام می‌شود/ او مربی توانمندی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد مارک ویلموتس و اینکه چرا مفاد قرارداد او شامل مفاد آن منتشر نمی‌شود، گفت: افشای قرار داد برای فدراسیون امکان پذیر نیست و از طرفی نمی‌توانیم مدام برخی موارد را تایید و تکذیب کنیم.

او ادامه داد: ویلموتس مربی توانمند و شناخته شده‌ای است، اما نمی‌دانم چرا برخی‌ها به کل توانایی او را زیر سوال می‌برند. ویلموتس همین امسال نوزدهمین مربی جهان شناخته شد و در فوتبال بلژیک هم نسل نویی ایجاد کرد. گزینه خوبی انتخاب کردیم، اما گاهی مواقع مربیان در فوتبال موفق نمی‌شوند.

علوی تصریح کرد: می‌دانید هکتور کوپر آرژانتینی که مربی معروفی در فوتبال اروپا است، سال ۲۰۰۰ والنسیا را به اوج رساند و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت، در ازبکستان ناکام بود و در نهایت از تیم ملی این کشور اخراج شد. مارچلو لیپی با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی ۲۰۰۶ شد، اما در چین چه بر سر او آمد؟ این مربی هم از تیم ملی چین اخراج شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا قرار است فدراسیون خسارت سنگینی به ویلموتس پرداخت کند یا خیر، اظهار داشت: درباره این مسائل ظرف ۴۸ ساعت آینده اطلاع رسانی می‌کنیم. با توجه به قرارداد موجود بین فدراسیون و ویلموتس، فسخ قرارداد با کمترین هزینه انجام می‌شود. تیم ملی چهار بازی فوق العاده مهم پیش رو دارد که این مسیر با بهترین تصمیم و کیفیت طی می‌شود. انشالله تمام رسانه‌ها از جمله رسانه ملی هم در این مسیر کنار تیم ملی هستند تا بهار این تیم فرا برسد.

انتهای پیام/

اظهارات علوی درباره فسخ قرارداد ویلموتس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار