مهاجم ملی پوش انگلیس در بهترین فرم قرار دارد و در جریان بازی شب گذشته برابر استون ویلا نقش زیادی در پیروزی چلسی داشت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان تیم فوتبال چلسی اعتقاد دارد تامی آبراهام در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کند. مهاجم ملی پوش چلسی پس از یک دوره مصدومیت و دوری از میادین، در بازی شب گذشته تیمش برابر استون ویلا به ترکیب بازگشت و موفق شد برای سیزدهمین بار در فصل جدید گلزنی کند تا در پیروزی آبی پوشان نقش موثری داشته باشد.

آبراهام با بازی‌های خوب خود در فصل جدید به مرد شماره یک فرانک لمپارد در خط حمله تبدیل شده و غیبت او در بازی هفته گذشته برابر وستهام که با شکست یک بر صفر شاگردان لمپارد همراه شد، نشان داد خط حمله آبی پوشان در غیاب آبراهام تا چه اندازه بدون زهر است. او اکنون در پُست مهاجم نوک به خوبی جا افتاده و در کنار بازیکنان باتجربه خط حمله چلسی مانند ژیرو و باتشوایی تجربیات خوبی کسب کرده است.


بیشتر بخوانید: از دست رفتن ضربه پنالتی، بهانه‌ای برای توهین‌های نژاد پرستانه علیه بازیکن چلسی شد


هر چند آبراهام پس از جیمی واردی در رده دوم برترین گلزنان فصل جاری پرمیر لیگ قرار دارد، اما نباید فراموش کرد که این بازیکن از ستارگان بزرگی، چون سرخیو آگوئرو، مارکوس رشفورد، پیر امریک اوبامیانگ و سادیو مانه جلوتر است.

آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی درباره ستاره جوان تیمش گفت: آبراهام پس از واردی در رده دوم قرار دارد. واردی فصل فوق‌العاده‌ای پُشت سر گذاشته و آبراهام در تعقیب او قرار دارد، بنابراین اگر او در این جایگاه قرار دارد، دلیلش شایستگی او است.

مدافع اسپانیایی چلسی درباره عملکرد آبراهام در بازی برابر استون ویلا گفت: جدا از گلی که زد، او در خدمت تیم بود و در زمین خودمان یک تکل تاثیرگذار زد. آبراهام همچنین یک پاس گل خوب برای میسون مانت ارسال کرد. من فقط به گلی که آبراهام زد توجه نمی‌کنم، زیرا او کار‌هایی فراتر از گلزنی انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: توصیه سرمربی تیم ملی فرانسه به مهاجم آبی پوشان


او افزود: می‌دانم که هنوز دسامبر است و بازی‌های زیادی در پیش داریم، اما به اعتقاد من آبراهام می‌تواند مرد سال جهان باشد. برای او خیلی خوشحالم، زیرا توانست شخصیت قوی خودش را نشان دهد. او یک مهره کلیدی برای تیم ما است.

انتهای پیام/

تمجید کاپیتان چلسی از تامی آبراهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار