بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال شرایط جدول لیگ برتر سخت است و پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهر خودرو رقیبان اصلی ما هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تساوی برابر تیم نساجی مازندران اظهار کرد: بازی مقابل نساجی مازندران با این همه هوادار همواره سخت است و  به نظرم هر ۲ تیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم و به نتیجه تساوی رضایت دادیم.  

مصلح درباره اینکه سپاهان پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر امسال دارد، گفت: امسال شرایط جدول لیگ برتر سخت است و تیم‌های خوبی هم در صدر جدول حضور دارند و پرسپولیس، استقلال، تراکتور و شهر خودرو رقیبان اصلی ما هستند و  همراه با تیم ما ۵ ضلع قهرمانی را تشکیل می‌دهیم و یکی از این تیم در پایان فصل قهرمان می‌شود و می‌دانم که کار سختی پیش رو داریم. به همین راحتی مثل سال‌های قبل نمی‌شود گفت که ۲، ۳ تیم مدعی قهرمانی هستند بلکه ۵ تیم پتانسیل قهرمانی را دارند.  

بازیکن تیم سپاها درباره اینکه قرار است برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال شود و شانس خود را برای دعوت در تیم ملی چقدر می‌داند، گفت: در حال حاضر چیزی هنوز مشخص نشده است و آرزوی بازیکنان این است که تیم ملی به جام جهانی راه یابد. همچنین امیدوارم  هر بازیکنی که حقش است به تیم ملی دعوت شود.


بیشتر بخوانید: نساجی مازندران ۲ - سپاهان ۲


انتهای پیام/ 

اظهارات مصلح درباره تساوی سپاهان برابر نساجی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.