مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ و مدفعان حرم در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اشاره به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نقش اساسی را در انقلاب دارند و درواقع این انقلاب برگرفته از مردم است.

سردار رحیم نوعی اقدم افزود:مردم بعنوان ارباب و مسئولان نوکران آن‌ها هستند و اگر این تفکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهدشد.

او با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران گفت: داعش را آمریکا و عربستان ایجادکردند و خوشبختانه با مجاهدت نیرو‌های انقلابی و شهدای مدافع حرم ریشه آن کنده شد.

سردار نوعی اقدم اظهارکرد: می‌خواستند کار بشار اسد را در سوریه یکسره و او را از ریاست جمهوری برکنارکنند که با ورود بسیج و همکاری او با سپاه ایران در قدرت ماندگارشد، ولی این موضوع درمورد اردوغان صدق نکرد و او به دلیل همکاری نکردن با ایران از قدرت ساقط شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:مردم به حافظان امنیتی کشور اعتماد دارند و مصداق آن هم این است که زمانی که می‌گویند آمریکا می‌خواهد به ایران حمله کند می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار نوعی اقدم نقش مادران و پدران شهدای مدافع حرم را در رشادت‌های آنان موثردانست و گفت:بی شک مادران و پدران شهدای مدافع حرم با تربیت صحیح خود زمینه را برای حضور آن‌ها در سوریه فراهم کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.