مدیر امور آب وفاضلاب شهری قائمشهر از اجرای ۲ هزار و ۱۶۳ متر عملیات لوله گذاری برای اجرای طرح جمع آوری فاضلاب در این شهر طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعیدی مدیر امور آب و فاضلاب شهری قائمشهر گفت: طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر قائمشهر از سال ۱۳۹۲ تاکنون در حال اجراست و در حال حاضر ۵ درصد از نقاط مختلف شهر عملیات لوله گذاری در اقطار۲۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی متر انجام شد.

او اجرای این طرح را در حفظ سلامت مردم و محیط زیست موثر دانست و افزود: قائمشهر از جمله شهر‌هایی است که در اجرای طرح فاضلاب از تسهیلات بانک توسعه اسلامی بهره‌مند خواهد شد.

مدیر امور آبفای قائمشهر در بخش دیگری از سخنانش به تشریح عملکرد این امور در مهر ماه پارسال تا مهر ماه امسال پرداخت و گفت: به منظور افزایش ضریب امنیتی و بهسازی تاسیسات، عملیات رنگ آمیزی، محوطه سازی، حصارکشی و ساخت درب ورودی ۷ حلقه چاه به اتمام رسید.

مهندس سعیدی از بازسازی و نوسازی لایروب تصفیه خانه شهرک نساجی با هزینه‌ای بیش ازبر ۷۰۰ میلیون ریال در این مدت خبر داد و افزود: به منظور افزایش کیفیت و تقویت فشار آبرسانی در سطح شهر ۵ هزار متر اصلاح شبکه با استفاده از اقطار مختلف انجام شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.