نمایش خیابانی کلاغ‌های آنلاین از لاهیجان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان راه یافت.

راهیابی کلاغ‌های آنلاین لاهیجان به جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش خیابانی کلاغ‌های آنلاین به نویسندگی و کارگردانی ساحل احمددوست کاری از گروه نمایش همزاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برای شرکت در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی مهر کاشان انتخاب شده است.

او افزود: این نمایش با موضوع‌های آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، مضرات ماهواره و استفاده نادرست از فضا‌های مجازی از زبان چند کلاغ به تصویر کشیده شده است.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: در این نمایش ساحل احمددوست، رضاصفری، امیرحسین فکری، امیرحسین شمس، بهروزنیکویی، رضا یکدل، ماهان شوریده ایفای نقش می‌کنند و یزدان بی غم مسولیت عوامل پشت صحنه را به عهده دارد.

قاسم مصفا با بیان اینکه، یزدان بی غم مسئولیت عوامل پشت صحنه نمایش خیابانی کلاغ‌های آنلاین به عهده دارد، افزود: این نمایش در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آذر در کاشان در ۳ نوبت اجرا خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، نمایش‌های محیطی، نمایشنامه‌خوانی و بخش کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی از ۲۱ آذرماه به کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره‌کل هنر‌های نمایشی به میزبانی کاشان آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام / ق

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.