نشست تخصصی زیبایی و زیبا شناسی در هنر با رویکرد تئاتر شرقی و تئاتر دفاع مقدس، نوزدهم آذر ماه ۹۸ در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.

نشست تخصصی زیبایی و زیبا شناسی در هنربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نشست تخصصی زیبایی و زیبا شناسی در هنر با رویکرد تئاتر شرقی و تئاتر دفاع مقدس، ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه نوزدهم آذر ماه ۹۸ به منظور بهرمندی کلیه علاقه‌مندان به تئاتر در سطح استان در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی زیبایی و زیبا شناسی در هنر با رویکرد تئاتر شرقی و تئاتر دفاع مقدس با حضور حسین عباسی‌نیا از اساتید برجسته تئاتر و از نمایشنامه‌نویسان پیشکسوت استان و جمعی از علاقمندان تئاتر استان در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری این نشست، به دنبال سلسله نشست‌های تخصصی هنر‌های نمایشی حوزه هنری زنجان که در سال‌های گذشته با محوریت تولید محتوا در راستای اندیشه‌ها و مضامین اولویت‌دار حوزه هنری، ایجاد بستر رشد و ارتقاء آثار مکتوب نمایشی نویسندگان و فراهم ساختن زمینه‌ای جهت تمرین و تجربه‌ی نوشتاری همراه با کسب اطلاعات تئوری در خصوص نمایشنامه‌نویسی، برگزار خواهد شد که بالابردن سطح آگاهی و دانش و تبادل آراء و اندیشه‌های هنرمندان تئاتر استان از دیگر اهداف برگزاری این نشست می‌باشد.

علاقمندان و هنر دوستان تئاتر و هنر‌های نمایشی جهت شرکت در این نشست در زمان مذکور می‌توانند به حوزه هنری زنجان واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه نمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.