مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: بارندگی اخیر منجر به آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی درکرمانشاه شد که با عملیات‌های کارکنان این سازمان رفع آبگرفتگی شدند.

رفع آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی درکرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: بارندگی اخیر منجر به آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در خیابان‌های پمپ گازوئیل، خیابان ناصری، ساختمان سازمان تامین اجتماعی شماره یک، شهرک جعفرآباد و میدان شاهد کرمانشاه شد که با عملیات‌های کارکنان این سازمان رفع آبگرفتگی شدند. 

غلامرضا رضایی اعلام کرد: با هشدار سازمان هواشناسی، نیروهای عملیاتی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی به صورت آماده باش درآمدند و در بارندگی ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها مورد عملیات امداد رسانی و یدک کشی خودروهای خاموش شده گرفتار در آبگرفتگی به ویژه در زیر پل چقامیرزا و آبگرفتگی منزل به انجام رسانده اند.

او در خصوص امکانات و خودروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی نیز گفت: چهار دستگاه خودروی پیکاپ برای عملیات نجات، ۲ دستگاه خودروی نجات سنگین، ۳۰ دستگاه خودروی اطفاء حریق و ۲ دستگاه خودروی نردبان دار ۳۲ متری از جمله وسایل امداد و نجات این سازمان است.

رضایی در پایان گفت: تمامی نیروهای ستادی، عملیاتی و نیروهای شیفت مخالف که در استراحت هستند در شرایط ویژه مثل بارندگی های شدید روز گذشته به صورت ۲۴ ساعته در سازمان آتش نشانی و در ایستگاه‌های مختلف آماده خدمت رسانی و انجام هرگونه عملیات اطفاء حریق و امداد نجاتی هستند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.