معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در هفت ماه نخست سال جاری در استان البرز حدود ۴۰۰ میلیون دلار صادرات کالا به دیگرکشورها داشتیم.

صادرات ۴۰۰ میلیون دلاری کالا در البرزجهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: صادرات کالای با کیفیت و قیمت مناسب یکی از راه های مقابله با تحریم است که به همین منظور در هفت ماه نخست سال جاری در استان البرز حدود ۴۰۰ میلیون دلار صادرات کالا به سایر کشورها داشتیم.

شاهمرادی  با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط حدود 94 درصد از ظرفیت صنایع کشور را در بر می‌گیرند افزود: دولت باید برای صاحبان صنایع کوچک کمک در نظر بگیرد.

او در ادامه با اشاره به  اهمیت  برگزاری همایش های تبادل فناوری و بنگاه‌های کوچک و متوسط گفت: با افرایش هم‌افزایی و تبادل نظر میان واحدهای صنعتی می‌توان به توسعه صنعت کمک کرد و با تحریم ها به مقابله پرداخت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه فعالیت بنگاه های کوچک و متوسط کشورمان چابک شده است، افزود: در مسیر تکنولوژی، صنایع کوچک نیز می توانند آسیب پذیر باشند اما در صورت وقوع حادثه و مشکل کمتر از سایر صنایع دچار آسیب خواهند شد و خطوط تولید این مراکز به سرعت فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.

انتهای پیام / ج .م 

برچسب ها: صادرات کالا ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.