رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زاهدان گفت: مردم با ارسال پیامک به سامانه ۵۰۰۰۵۹۵۹۳۴۱ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مطالبه خود در تمام حوزه‌های خدماتی و کالایی را مطرح کنند.

مردم مطالبات خود در حوزه خدمات و کالا را با ارسال پیامک مطرح کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا کیخایی رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زاهدان گفت: مردم می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه ۵۰۰۰۵۹۵۹۳۴۱ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و یا تلفن ۱۲۴ مطالبه و شکایات خود در تمام حوزه‌های خدماتی و کالایی را مطرح کنند.

علیرضا کیخایی  اظهار داشت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظیفه دریافت، ارجاع و پیگیری مشکلات مردم و همچنین آموزش و راهنمایی لازم به مصرف کننده را با تبیین حقوقی برعهده دارد.

او  ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر بوده و هرکجا احساس کردند حقوقی از آنان ضایع شده با اطلاع به این انجمن و یا مراکز مرتبط حق ضایع شده خود را مطالبه کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان زاهدان بیان کرد: بعد از افزایش نرخ بنزین قرار شد هیچ گونه افزایش قیمت در بخش کالا و خدمات انجام نگیرد لذا مردم هرجا افزایش قیمتی را مشاهده کردند چه در بخش خدمات و چه در بخش کالا با این انجمن در میان گذاشته تا به آن سریعا رسیدگی شود.

او  تصریح کرد: در حوزه آسفالت شهر و حفاری‌های انجام شده، مشکل توزیع سیلندر گاز، تاکسی‌رانی و موارد دیگر شکایات زیادی از جانب مردم ارسال شده که تمام آن‌ها در حال پیگیری است.

کیخایی اظهار داشت: با طرح شکایت و ارسال پیام از جانب مردم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز موضوع پیگیری و نتیجه به همان شماره ارسال می‌شود.

او ادامه داد: اطلاعات افراد کاملا محفوظ خواهد بود و مردم در این‌باره هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.