رقابت‌های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه‌شنبه) با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا در دور مقدماتی امشب با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند. با برگزاری رقابت‌های امشب پرونده گروه‌های پنجم تا هشتم به طور کامل بسته و تکلیف تیم‌های راه یافته به دور حذفی و لیگ اروپا مشخص می‌شود.  

صعود یاران آزمون در گرو پیروزی در گام آخر / جدال نفس گیر بارسا و اینتر در میلان

گروه پنجم

  • ناپولی - خنک (۲۱:۲۵)
  • سالزبورگ - لیورپول (۲۱:۲۵)

تیم فوتبال لیورپول در این گروه با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و ناپولی هم با ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد، سالزبورگ هم با ۷ امتیاز تیم سوم این گروه است و به همین دلیل بازی‌های این هفته در این گروه بسیار جذاب خواهد بود، زیرا هنوز تکلیف تیم‌های صعود کرده این گروه مشخص نیست. شاگردان آنجلوتی در این هفته کار آسانی در پیش دارند و می‌توانند با برد در بازی امشب به راحتی به مرحله بعدی بروند. لیورپول، اما کار بسیار سختی دارد و باید در پراگ با سالزبورگ بازی کند. سالزبورگی‌ها در صورت برد در این بازی حتی شانس صعود به دور بعد را دارد، اما کسب هر نتیجه‌ی دیگری برای این تیم جز پیروزی آن‌ها را به لیگ اروپا می‌فرستد.  

صعود یاران آزمون در گرو پیروزی در گام آخر / جدال نفس گیر بارسا و اینتر در میلان

گروه ششم

  • دورتموند - اسلاویا پراگ (۲۳:۳۰)
  • اینتر - بارسلونا (۲۳:۳۰)

شاگردان والورده با ۱۱ امتیاز صدرنشین این گروه هستند و با تیم دوم جدول هم اختلاف ۴ امتیازی دارند. حضور آن‌ها در دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قطعی است و امشب در یک بازی تشریفاتی با اینتر بازی می‌کنند. شاگردان کونته هم مانند دورتموند ۷ امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار دارند. دیدار امشب آن‌ها با بارسلونا بدون شک مهم‌ترین بازی امشب فوتبال اروپا خواهد بود. اینتری‌ها اگر می‌خواهد خیالشان از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راحت شود باید برنده بازی امشب باشند در غیر این صورت ممکن است دورتموند که در خانه میزبان اسلاویاپراگ است با یک تساوی و یا برد بدون دردسر به مرحله بعدی برسد.  

صعود یاران آزمون در گرو پیروزی در گام آخر / جدال نفس گیر بارسا و اینتر در میلان

گروه هفتم

  • لیون - لایپزیش (۲۳:۳۰)
  • بنفیکا - زنیت (۲۳:۳۰)

تیم فوتبال لایپزیش با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه هفتم است، اما از آن جا زنیت و لیون هم ۷ امتیازی هستند هنوز صعودش به دور بعد قطعی نیست. آن‌ها امشب کار سختی هم در پیش دارند و  باید در فرانسه با لیون بازی کنند. برنده این بازی قطعا مسافر دور بعد خواهد بود و نتیجه تساوی هم می‌تواند لیون را کنار بزند و آن‌ها را به لیگ اروپا تبعید کند. یاران آزمون هم در این هفته کار خیلی آسانی ندارد و باید در پرتغال با بنفیکا بازی کند. آن‌ها در صورتی که برنده بازی امشب باشند فارغ از نتیجه دیدار تیم‌های لیون و لایپزیش می‌تواند به دور بعد برسد.  

صعود یاران آزمون در گرو پیروزی در گام آخر / جدال نفس گیر بارسا و اینتر در میلان

گروه هشتم

  • چلسی - لیل (۲۳:۳۰)
  • آژاکس - والنسیا (۲۳:۳۰)

وضعیت این گروه هم بسیار جالب و حساس است، آژاکس با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه است و تیم‌های فوتبال چلسی و والنسیا هم با ۸ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. آبی‌های لندن البته امشب کار خیلی سختی در پیش ندارند و در خانه میزبان لیل هستند، آن‌ها می‌توانند با بردی آسان و شاید حتی یک تساوی به مرحله بعدی برسند. بدون شک دومین بازی حساس این هفته میان تیم‌های آژاکس و والنسیا خواهد بود که در آمستردام برگزار می‌شود.  

صعود یاران آزمون در گرو پیروزی در گام آخر / جدال نفس گیر بارسا و اینتر در میلان


بیشتر بخوانید:

اینتر ۰ - آاس رم ۰/گلادیاتور‌ها زنده از سن سیرو بیرون آمدند 

زیدان راهی برای انتقال ام باپه به رئال مادرید پیدا کرد

شاگردان زیدان با پیروزی برابر اسپانیول صدرنشین شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
به امید پیروزی
آخرین اخبار