بازیکن سابق فوتبال گفت: باشگاه تراکتور برخلاف خیلی از تیم‌ها از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما از لحاظ مدیریتی ضعیف عمل می‌کند.

سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر و تحولات مدیریتی و سرمربیگری باشگاه تراکتور اظهار کرد: باشگاه تراکتور برخلاف خیلی از تیم‌ها  از لحاظ مالی مشکلی ندارد، اما از لحاظ مدیریتی ضعیف عمل می‌کند. زنوزی مالک تراکتور فرد سالمی است، اما هزینه‌هایی که تاکنون برای باشگاهش کرده نتیجه بخش نبوده است. تعادلی میان خطوط  دفاع، هافبک و حمله تراکتور وجود ندارد و نتیجه نگرفتن این تیم تبریزی باعث ناراحتی هواداران شده است.  

سید صالحی درباره نبود ثبات مدیریتی و کادر فنی در تراکتور بیان کرد: به نظرم افرادی که باید در راس باشگاه تراکتور باشد در حال حاضر در این باشگاه  نیستند. تراکتوری‌ها بهترین بازیکنان را گرفتند، اما هدف و فکری پشت این قضیه نبوده است و همین موضوع به این تیم تبریزی آسیب می‌رساند.  

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره اینکه تیم تراکتور تاکنون ۴ شکست و یک تساوی برابر تیم قعرنشین شاهین بوشهر بدست آورده است، گفت: به هر حال ما باید بدانیم شرایط باشگاه تراکتور به چه صورت است و اینکه دنیزلی به چه علت از این تیم تبریزی جدا شده است. به نظرم مدیران تراکتور باید کمیته فنی قوی تشکیل بدهند و تصمیم درستی بگیرند. همچنین انتخاب سرمربی ایرانی در تیم تراکتور بیشتر جواب می‌دهد  چرا که مربیان خارجی تا بخواهند با فضای فوتبال کشورمان آشنا شوند در آن صورت تراکتور فصل را از دست می‌دهد.  

سید صالحی بیان کرد: صادقیان مدیرعامل تراکتور استعفا داده است و زنوزی باید مدیر ورزشی برای باشگاه خود انتخاب کند. باشگاه تراکتور همانند باشگاه‌های آلمانی باید مدیر ورزشی و اقتصادی داشته باشد که درباره مسائل فنی هم  بتواند تصمیمات  بهتری  بگیرد.  

او درباره اینکه  گفته می‌شود یک دلال در باشگاه تراکتور حضور داشته است، اظهار کرد: در جریانات این اتفاقات نیستم، اما من به این علت از فوتبال خداحافظی کردم که به دلار باج ندادم تا رزومه و اعتبارم از بین نرود.  

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره آینده تیم تراکتور بیان کرد: مطمئن هستم زنوزی به سرعت مشکلات تیم خود را حل می‌کند. به هر حال تراکتور شخصیت بزرگی دارد و بازیکنان مطرحی در این تیم هستند و این تیم می‌تواند از شرایط بحرانی خارج شود. البته طبیعی است که زمان  می‌برد تا وضعیت تراکتور درست شود.  


بیشتر بخوانید: مدیرعامل تراکتور استعفا کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار