دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فتحی در این مدت برای استقلال چه کار کرده که نمی‌تواند استعفا دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی مقابل پیکان تهران دز چازچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط خیلی سخت بود و استراماچونی طوری با ما رفتار کرده که او را دوست داشتیم و فکر نکنم در تاریخ فوتبال ایران تیمی که در صدر جدول بوده، سرمربی نداشته باشد و کاپیتان تیم تعویض را انجام دهد. مگر اینطور می‌شود. واقعا برای چه در استقلال ماندید؟ اینجا برای شما چه دارد؟ من واقعا خودم شک کردم. اقای فتحی اینجا چه دارد که شما ول نمی‌کنید بروید؟ تیم ۲ هیچ می‌برد به شما بد و بیراه می‌گویند. تیم سه بر هیچ می‌برد باز به شما بد و بیراه می‌گویند. تیم صدر جدول است به فتحی بد و بیراه می‌گویند، مگر می‌شود؟!

او‌ادامه داد: خودم بعد از دربی واقعا دیدم کارایی لازم ندارم از غلامپور خواستم به استراماچونی بگوید من را نیمکت نشین کند. فتحی چقدر هوادار می‌گوید از استقلال برو و نمی‌روی، اینجا برای تو چه دارد؟ بعد در هتل و شب بازی می‌خندی و بی خیال هستی، بس است دیگر هوادار در حال سکته است واقعا شوک بزرگی بود. من رابطه خوبی با استراماچونی داشتم و با او در ارتباط بودم. ۲ روز قبل که استراماچونی تمرین نیامد گفتند تمرین تعطیل است که خودم به باشگاه زنگ زدم و گفتم جریان چیست؟ گفتند شما به نمایندگی از ما برو با استراماچونی صحبت کن تا این ۲ روز بماند. گفتند ۸۸ هزار دلار تامین شده و‌۱۲ هزار دلار دیگر هم تهیه می‌شود و به او پرداخت می کنیم. پس از این موضوع به استراماچونی پیام دادم که بخشی از پول تامین شده و به خاطر بازیکنان بیایید برای تمرین و بازی مقابل پیکان، اما به یک باره به ذهنم رسید که آدم بده نشوم، چون کار‌های این آقایان معلوم نیست. دوباره به باشگاه زنگ زدم که پول شما جور است؟ که گفتند نه بعد از بازی تامین می‌شود که گفتم من این وسط آدم دروغ گو می‌شوم. به استرا هم گفتم شرایط اینطوری است. استراماچونی از اول فصل از امکانات گلایه کرد و بعد از بازی گفت مشکل داریم. چرا وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد اعضای هیئت مدیره که فوتبالی هم نیستند مربی را به باشگاه می‌کشانند و به او می‌گویند چرا نتیجه نمی‌گیری و اولتیماتوم می‌دهند؟ بهتر بود وقتی تیم نتیجه گرفته استرا را دعوت می‌کردند و می‌گفتند دمت گرم و مشکلت را حل می‌کنیم.

او ادامه داد: تاریخ باشگاه را ببینید متوجه می‌شوید که امسال تیم خوبی بسته شده است، با ۱۴ بازیکن داریم بازی می‌کنیم و مابقی جوان هستند. مگر می‌شود هر سال استقلال پر ستاره بسته می‌شود آن وقت امسال اینطور باشد! اول فصل تمامی قرارداد‌های ما را نسبت به تیم‌های دیگر کم کردند. تیم‌های دیگر ۲ ،سه برابر ما قراردادشان هست و قرارداد ما را با هزار کلک کم می‌کردیم. من اول فصل سر یک رقم توافق می‌کردم آخرش علیه من مصاحبه می‌کردند و هوادار چنین چیزی‌هایی را نمی‌داند. شما که همه قرارداد‌ها را کم کردید و فکر می‌کنم با ۱۵ ،۱۶ میلیارد تیم را بستند خب یک مربی ایرانی هم می‌گذاشتید. چرا مربی خارجی آوردید؟ استراماچونی می‌گفت سطح من بالاست و امکانات باشگاه و این باشگاه هست که باید به سطح من برسد نه من به آن. شما مدام مشکلات را بیان می‌کنید. بهتر بود اول فصل از مشکلات مالی ما می‌گفتید. الان بحث ترکیه را مطرح می‌کنند و بنده خدا ۲ بار پول به حسابش ریختند و پلیس دنبال استراماچونی بوده بابت پول‌هایی که قلی و تقی و نقی می‌ریختند.

او ادامه داد: استراماچونی به مدیران گفته بود بابت پول‌هایی که برایش به حساب ریختند برای او دردسر درست کردند و او گفته بود دیگر پول نریزید، اما باز هم مدیران قبل بازی با سپاهان به حساب او پول می‌ریزند و حساب او را بلوکه می‌کنند. فتحی در این ۲ سال چه کار کردی؟ البته شاید فتحی با صحبت‌های من نیم فصل دنبال گلر جدید برود همان طور که بعد از منتظری این کار را کردند، اما مهم‌ترین برود گلر بیاورد و من این حرف‌ها را می‌زنم تا هوادار بداند. اصلا مرا از باشگاه بیرون بیاندازید.

حسینی بیان کرد:در این ۲ سال فتحی چه کار کردی. من ۶ سال در استقلال بودم و همه چیز دیدم. پارسال بازی با سپید رود به جای اینکه به هال بویم روی بازی تمرکز کنیم رفتیم خانه هایمان خوابیدیم. مگر اینطور می‌شود؟ مگر می‌شود استقلال هتل نرود؟ قبل از بازی با تراکتور چمن و زمین تمرین نمی‌دهید. قبل از دربی هم تمرین نگذاشتید بکنیم. مدام فقط تلویزیون میایید و می‌گویید هوادار یه مژده دارم. خوشم میاد هواداران می‌فهمند دروغ می‌گوید.

او ادامه داد:انتظار نداشتیم استراماچونی اینطور برود، اما از خیلی وقت‌ها پیش بازیکنان را جمع می‌کرد و شرایط را می‌گفت. نمایندگان فتحی که به تمرین آمدند به آن‌ها گفتم پول استراماچونی را بدهید، چون او دیگر به تمرین نمی‌اید و اسم مشاور فتحی را نمی‌دانم و والا اصلا نمی‌دانم این افراد چه کسی هستند که برای استقلال تصمیم می‌گیرند.

او‌ادامه داد:جالب است همین مشاوران از جمله سلطانی دیشب در هتل می‌گفت بیانیه علیه اش بدهیم تمام شود و برود. من شخصا خودم گفتم بروید خانه اش و من گفتم شانس دارید و بروید تلاش کنید و در نهایت راضی کردیم که بروند. حالا ببینید چقدر اختلاف داشتند که استراماچونی در را روی آن‌ها باز نکرده است.

نوع پول دادنشان به این است که بین بازیکنان دعوا می‌شود و ناراحت می‌شویم و بین تیم اختلاف می‌اندازند و این را هواداران بدانند. فتحی هیچ کار مثبتی در استقلال انجام نداده است و اگر هم بوده مژده دروغ بوده است.

او درباره آینده استقلال و جلسه با مجیدی گفت:آقا فرهاد اسطوره باشگاه هستند، اما نمی‌دانم او انتخاب شده با نه، اما الان هم مجیدی انتخاب شود فشار سنگینی روی او خواهد بود، چون باری‌های زیادی را بردیم و فقط می‌گویم مدیرلن عین خیالشان نیست.

او‌درباره اینکه آیا تلاش کردند استراماچونی برگردد گفت: باشگاه تلاشی نکرد و ما دوستی داریم که خیلی به تیم کمک می‌کند و ایشان به من گفت پولی را حاضر کردم و با استراماچونی هماهنگ کن تا پول را به او بدهیم تا از طرف من در تیم بماند، اما متاسفانه استراماچونی تصمیمش را گرفته بود و وقتی من پیام دادم اصلا نخوانده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
اقای حسینی من از منتقدان اقای فتحی بودم اما لااقل ایشون اقای استرا را اوردن که خودشما دوسش دارین
آخرین اخبار