رئیس اداره صمت شهرستان هیرمند از توزیع سیلندر گاز که درتمام محلات و نقاط مختلف شهرستان در حال انجام است خبرداد.

غلامرضا پیری  رئیس اداره صمت شهرستان هیرمند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت:توزیع سیلندرهای گاز در تمام محلات و نقاط مختلف شهرستان انجام می شود از شهروندان گرامی درخواست می شود ، به اندازه نیاز خود نسبت به تهیه سیلندرهای گاز اقدام و از ایجاد صف های ڪاذب برای ذخیره سازی اجتناب کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان هیرمند اظهار داشت: به منظور نظارت بر روند توزیع سیلندرهای گاز و بررسی تصمیمات اتخاذ شده در خصوص توزیع عادلانه و سهولت در دریافت آن توسط مردم ، دڪتر سرحدی فرماندار شهرستان هیرمند در چندین نوبت از اماڪن توزیع در سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند و توصیه هایی نیز به منظور بهبود شرایط و رفاه شهروندان گرامی بیان داشتند.

غلامرضا پیری افزود : توزیع سیلندرهای گاز در شهر دوست محمد با نظارت مستقیم بازرسان ستاد تنظیم بازار و با مشارڪت بسیج و معتمدین در محلات شهر به بهترین شڪل درحال انجام است.

رئیس اداره صمت شهرستان هیرمند تصریح کرد : برابر دستورات و تاڪیدات فرماندار شهرستان هیرمند مبنی بر توزیع عادلانه گاز در سطح شهرستان ، روز گذشته در روستاهای حیدری،لنگر بارانی،اڪبر آباد ،یوسف اسلام،سرگلزایی،قلجایی، شندل ،دهمرده و صفرزایی نیز سیلندر گاز توزیع شده است.

غلامرضا پیری بیان داشت: محموله ورودی گاز مایه به شهرستان هیرمند امروزسه شنبه مورخه ۹۸/۹/۱۹ حدود ۳۶ تن بوده است ڪه بالغ بر ۳۳۰۰ سیلندر گاز مایع در شهرستان در حال توزیع است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان هیرمند همچنین از شهروندان گرامی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع سیلندرهای گاز مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ رسیدگی به شڪایت اداره صمت اعلام دارند.

انتهای پیام/گ

 

برچسب ها: گاز ، مشکلات مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار