مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نوزدهم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبر از منابع از قاچاق مقادیری کالا توسط یک دستگاه کامیون از طریق محور‌های مواصلاتی استان به پایتخت مطلع شدند و شناسایی و توقیف خودرو در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان کامیون مورد نظر شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۸۳ هزارو ۶۹۷ عدد مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان، متهمان متواری در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک کیلو تریاک و هروئین کشف شد و ۱۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب هم جمع آوری شدند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اجرای طرح ارتقای وضعیت ترافیکی در حاشیه این طرح در روستای حسن آباد گفت: با تلاش همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی ۲ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکت متخلف به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی مشغول به انجام وظیفه و گشت زنی است، گفت: برای برخورد قاطعانه با سارقان، هنجار شکنان و قانون گریزان مشارکت و احساس مسئولیت تک تک شهروندان قانونمدار و مسئولین لازم است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار