مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی اردبیل از گشایش نمایشگاه کودک و خانواده در نمایشگاه بین اللملی اردبیل خبر داد.

کبری معصومی، مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: نمایشگاه کودک و خانواده، آرایشی و بهداشتی، سوغات و هدایا با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت‌ها و تولیدکنندگان محصولات خود را در ۵۳ غرفه که ۱۵ غرفه آن مربوط به سوغات و هدایایی از استان‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بقیه مربوط به استان اردبیل می‌باشد در معرض دید عموم قرار داده اند.

نمایشگاه کودک و خانواده در اردبیل گشایش یافت

مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی اردبیل هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه تجهیزات لازم برای خانواده ها، مهد کودک ها، آموزشگاه ها، مدارس و همچنین آشنایی همشهریان با سوغات و هدایای استان‌های مختلف کشور می‌باشد.

نمایشگاه کودک و خانواده در اردبیل گشایش یافت

معصومی گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحد‌های تولیدی، آشنایی با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکننده و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان در دستور کار است.

نمایشگاه کودک و خانواده در اردبیل گشایش یافت

او بیان کرد: نمایشگاه کودک و خانواده، لوازم آرایش و بهداشتی، سوغات و هدایا تا ۲۲ آذر ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب برای بازدی عمومی دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.