جنبش حماس در بیانیه‌ای آنچه را که در برخی رسانه‌ها درباره «آتش‌بس طولانی مدت» با رژیم اشغالگر اسرائیلی و موضوعات ساختگی دست به دست می‌شود، تکذیب کرد.

حماس: آتش‌بس طولانی مدت با رژیم اشغالگر هرگز مطرح نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: آتش‌بس طولانی مدت با رژیم اشغالگر مطرح نیست.

جنبش حماس در این بیانیه آنچه را که در برخی رسانه‌ها درباره «آتش‌بس طولانی مدت» با رژیم اشغالگر اسرائیلی و موضوعات ساختگی، دروغ‌ها و تهمت‌ها دست به دست می‌شود، تکذیب و تاکید کرد: این موضوع اصلا در دیدار‌های این جنبش با میانجیگران مطرح و به ما پیشنهاد نشده است.

در این بیانیه آمده است: آنچه در رسانه‌ها منتشر شده در ادامه تبلیغات تحریک‌آمیز، بدنام کردن حماس، مواضعش و برنامه مقاومت است از این رو بعید نیست که این بخشی از عملیات مشغول کردن افکار عمومی برای سرپوش گذاشتن بر امتیاز دادن‌های مهم باشد.

بیشتر بخوانید: شکست طرح معامله قرن آمریکا و جایگزینی آتش‌بسی طولانی‌مدت

حماس افزود: این جنبش ملت خود را به صراحت گویی و آشکار سخن گفتن عادت داده است و هرگونه بررسی مسائل ملی و اتخاذ هر تصمیمی در این باره، تنها در چارچوب اجماع ملی و شراکت سیاسی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار