معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پستی در فضای مجازی به ادعای دروغ عجیب خبرنگار یکی از سایت‌های خارجی در رابطه با بودجه‌ی میلیاردی سایت Khamenei.ir پاسخ داد.

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب درباره بودجه سایت رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی فضائلی، معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، با انتشار پستی در توئیتر به ادعای دروغین خبرنگاری خارج‌نشین پاسخ داد. در متنی که فضائلی در حساب کاربری خود منتشر کرده، درباره ادعای کذب رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار ضدانقلاب خارج‌نشین توضیح داده و نوشته است:

اینکه بودجه یک مؤسسه منسوب به رهبری (هر چند تصویب نشده و نامعلوم از نظر میزان تخصیص نهایی) معلوم باشد، امر مثبت و ارزشمندی است. اما بی اطلاعی یا تجاهل مغرضانه خبرنگار یک رسانه نسبت به تفاوت سایت اینترنتی یک موسسه با موسسه‌ای با فعالیت‌های متعدد و متنوع حتماً خوب نیست.»

او همچنین در توئیت دیگری ادامه داده: «چه خوب است مجموعه‌های ضدانقلاب نیز به مخاطبانشان بگویند بودجه‌شان چقدر است و از کجا تأمین می‌شود! البته این اطلاع‌رسانی مانند توئیت این خبرنگار نباشد.

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب به یک ادعای دروغ درباره بودجه سایتKHAMENEI.IR

پیشتر این خبرنگار با انتشار پستی در توئیتر درباره بودجه سایت Khamenei.ir ادعای عجیبی را مطرح کرده و  گفته بود که بودجه ۲۹ میلیاردی این سایت در سال ۹۹ به ۳۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.

پاسخ معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب درباره بودجه سایت رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۳:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم.
بنده در اندازه ای نیستم که به بزرگ اسلام نامه ای بنویسم اما حرفی به امام عزیزم دارم.
من یک جوان 21ساله دانشجوی لرستانی ساکن خرم اباد منطقه ماسور هستم.
امید وارم اگر خدا لازم میداند عمر بی برکت من را بگیرد و به عمر پربرکت امام خامنه ای اضافه کند.
اما حرفم به امام :ای امام عزیز بنده پیغامی دارم که بغییر از خودم پیغام بسیاری از مردم خرم اباد لرستان است .
انگار که ما لرستانی هارا فرموش کرده اید اقا جان. ولی ما شمارا فراموش نکرده ایم بد جور دل تنگ شماییم بغض در گلویمان جمع شده دوست داری بغض من جوان تبدیل به گریه شود حداقل کاری که از شما میخواهم اینست که با فرستادن نامه ای به امام جمعه شهرمان اقای شاهرخی امام جمعه خرم اباد پیغامی دهید که دل گرمی باشد برای ما لر ها که بدانیم هنوز از خاطر شما محو نشده ایم .
در این روزگار سخت که پشت سر هم بلا نازل میشود تنها چیزی که ارام کننده دلهایمان است امید به خدا و شماست چون میدانیم که مارا تنها نمیگذارید .خدا که دست بنده اش را رد نمیکند بنده پاک خدا امام خامنه ای چطور؟البته میدانم که مارا فراموش نکرده اید میدانیم که مسئولیت بسیار سنگینی بر دوشتان است ان هم در این روزگار که برخی از مسئولین تن به کم کاری داده اند.
وکلام اخر بنده پدری ایثارگر دارم که در دوران 8سال دفاع مقدس گوش به فرمان امام خمینی بوده و بنا به فرموده امام در جنگ دفاع از اسلام حضور پیدا کرده و وظیفه خود را انجام داد.اکنون امام ما شمایید از شما میخواهم حکم جهادی برای ما دهی تا انجام وظیفه نماییم تا هم خدمتی به شما و اسلام کرده باشم و هم باعث شادی پدرم باشم که بداند فرزندش همچون خودش درخدمت به اسلام حرکت خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۷:۱۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
از ضد انقلاب غیر از این توقعی نیست .
یارو داره از راه دروغ پراکنی نون در میاره انتظار نداشته باشین که بیاد نقاط مثبت جمهوری اسلامی رو بگه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
اونور آبیها ارزش پاسخ گفتن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
حالا بودجه اش چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
ممنون که شفاف سازی کردین
آخرین اخبار