راه های روستایی طالقان باز است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان گفت: با توجه به بارش برف در این محور هم اکنون تمام راه های اصلی و روستایی طالقان با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شده است.

راه های روستایی طالقان باز استحامد تلگه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: از روز گذشته  که به علت بارش برف برخی از راه های  روستایی طالقان از جمله جوستان به گته ده ،دراپی،گراب ،دهدر و....بسته شده بود   با تلاش عوامل راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.

او گفت:دوازده دستگاه ماشین آلات سنگین و سه دستگاه ماشین آلات سبک در دو روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های روستایی طالقان  را به اتمام رساندند.

حامد تلگه افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل  سرما و زمستان  تدابیری اندیشیده ایم که از جمله آن ها  در قالب  دو راهدار خانه و یک محل اضطرار در شهرستان طالقان است که  اولویت  نخست آن هنگام بارش برف ، بازگشایی راه های اصلی است.

او گفت:  در چنین مواقعی و هنگام مسدود شدن جاده برای مدیریت کردن  ،اولویت اول ما  بازگشایی راه های اصلی  است و سپس  به بازگشایی  راه هایی روستایی می پردازیم.

مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای طالقان افزود:  همچنین محل اضطراری در گردنه طالقان تعبیه کرده ایم که عوامل راهداری در آن مکان مستقر هستند .

انتها پیام.ا/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.