مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: بانوی کارآفرین البرزی با دریافت وام قرض‌الحسنه ضمن راه‌ اندازی مهد قرآن، برای پنج نفر نیز کارآفرینی کرده است.

محمد محمدی فر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: این بانوی کارآفرین البرزی برای تأمین معاش و اداره زندگی با توجه به تحصیلات دانشگاهی کارشناسی مددکاری و سطح دو حوزوی  مصمم بودبا توجه به علاقه‌مندی‌  در امور فرهنگی و آموزشی یک مهد قرآن و پیش دبستانی راه اندازی کند.

محمدمحمدی فر افزود: در همین راستا با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی قرض الحسنه اشتغال از کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و پس انداز خود موفق به افتتاح این مرکز فرهنگی تربیتی شد.

او با اشاره به  موفقیت این بانوی البرزی در امر اشتغال‌زایی و خدمت‌رسانی فرهنگی به مردم طبقه ضعیف و نیازمندان گفت: هم اکنون در این مرکز پنج مربی مشغول به کار هستند و ۴۵ دانش‌آموز نیز در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند، که ۱۲ نفر از این بچه‌ها مددجوی کمیته امداد و نیازمند هستند که به‌صورت رایگان آموزش می‌بینند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود:  این مرکز دریکی از مناطق فقیر نشین کرج تأسیس‌شده و دانش‌آموزان محروم با هزینه اندک در کلاس‌های پیش‌دبستانی، مهد قرآن، چرتکه و نقاشی آموزشمی‌بینند.

انتهای پیام / م. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.