در بسته حوادث ۲۰ آذرماه بخوانید؛

از مهار آتش در منزل مسکونی تا دستگیری ۶۹ قاچاقچی و سارق در خوزستان

مهم‌ترین حوادث استان خوزستان را در بسته حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه ۹۸ استان خوزستان را در بسته خبری زیر بخوانید.

مهار آتش در یک منزل مسکونی در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۳ و ۱۹ دقیقه امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در ملاشیه اطلاع رسانی شد.

او افزود ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق در منزل مسکونی مواجه شدند و با ایمن سازی محل و تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آسیب دیده نداشت و علت آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان اتصال برق گزارش شده است.

۵۲ سارق حرفه‌ای در اهواز در دام قانون افتادند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۸ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با هدف اجرای این طرح مقدار ۲ کیلو و ۹۳۵ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند، بیان داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۵۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این رابطه ۲۳ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستبند پلیس بر دستان ۱۷ سارق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح پاکسازی و دستگیری سارقان حرفه‌ای تحت تعقیب به مدت ۴۸ ساعت بصورت ویژه در دستورکارماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این طرح که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و اقدامات شناسایی و اطلاعاتی انجام شد، ماموران انتظامی با اجرای چندعملیات جداگانه و منسجم در نقاط آلوده و مختلف شهرستان اندیمشک، تعداد ۱۷ نفر از سارقان حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۰ راس احشام سرقتی، ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید دارای سابقه سرقت بعنف و مقادیری کابل و سیم برق سرقتی، ابزارآلات برش و سرقت سیم برق هوایی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و همچنین ۶ فقره سرقت کابل مخابرات و سیم برق هوایی، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار