نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مجلس قوی می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها در مسیر توسعه قرار دهد.

مجلس قوی می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها توسعه دهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جمع مدیران استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مجلس قوی می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها در مسیر توسعه قرار دهد و نمایندگان باید با الگوپذیری از آیت الله مدرس در صدد برطرف کردن مشکلات مردم باشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: قانون انتخابات باید به خوبی در انتخابات پیش رو رعایت شود و مردم هم با بررسی دقیق و اصولی شایسته‌ترین افراد را وارد مجلس کنند، زیرا مجلس قوی می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها در مسیر توسعه قرار دهد.

او اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن نشان دادن اقتدار و سربلندی نظام، خاری است بر چشمان دشمنان که بدانند ملت ایران همیشه بیدار هستند از آرمان‌های شهدا و امام شهدا همیشه دفاع می‌کند

وحدت کلمه رمز پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار

نماینده، ولی فقیه مدیران را به تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه توصیه کرد و گفت: رمز پیروزی ملت و استکبار ستیزان در برابر توطئه‌های دشمنان وحدت کلمه است و همه در سایه یکدلی و همدلی می‌توانیم بر تمام این مشکلات غلبه کنیم.

او به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: ما همواره باید به این تمدن غنی ایرانی اسلامی افتخار کنیم، زیرا این تمدن در گذشته دانشمندان و علمای بزرگی پرورش داده و همواره این تمدن اسلامی بر مبنای ایمان و ولایت مداری حرکت کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: فرهنگ ایرانی به خوبی می‌تواند دوگانگی‌های موجود در فرهنگ غرب را پاسخ دهد و امروز باید این فرهنگ ایرانی اسلامی در جهان بین ملت‌ها گسترش یابد.

او با اشاره به ضرورت ایجاد جنبش علمی در کشور گفت با توجه به وجود جوانان برومند و با استعداد کشورمان، تولید علم در کشور باید روز به روز بیشتر شود و یافته‌های علمی به خوبی در جهت توانمندسازی کشور قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.