عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در دیدار سفیر اتریش گفت : ما در آینده با عادی شدن شرایط قدرشناس پایبندی کشور اتریش به تعهدات خویش در راستای برجام هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت : بدعهدی‌های آمریکا در برجام را همه کشور‌ها باید محکوم کنند.

او گفت : اطلاعاتی که از کشور اتریش داریم و قابلیت‌های مهمی که به‌ویژه در پتروشیمی، ماشین‌آلات و تولید تین کشور دارد، می‌تواند با انتقال تجربیات به فعالان اقتصادی ما کمک کند.

کاشفی گفت: اطلاعات خوبی از ظرفیت‌های تجاری استان کرمانشاه در اختیار شما می‌گذاریم و آمادگی کامل داریم برای واحد‌های در دست اجرا مثل پتروشیمی چهارم و پالایشگاه دوم و صنایع غذایی از تجربیات کشور اتریش استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: پس از خروج آمریکا از برجام ارتباط اقتصادی ما با اتریش قطع نشد و ما از برقراری ارتباطات اقتصادی بیشتر با این کشور در بخش خصوصی استقبال می‌کنیم و این را از طریق رایزن اقتصادی و سفارتخانه دنبال می‌کنیم

سفیر اتریش در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : اتریش به آنچه در برجام در قبال ایران پیش بینی شده پایبند است

سفیر اتریش افزود: مشارکت اقتصادی در سطح استانی و ملی بین اتریش و ایران انجام گرفته و شرکت‌هایی در حوزه مشخص اقتصادی باید برای توسعه تجارت دوجانبه ورود کنند.

او افزود: ارتیش به آنچه در برجام در قبال ایران پیش‌بینی شده پایبند است که انجام بگیرد.

او گفت: شرکت‌های در حوزه مشخص اقتصادی باید بیشتر در معادلات اقتصادی دو کشور وارد شوند.

مایر با تاکید بر توسعه همکاری‌های مشترک و همچنین همکاری با کرمانشاه، افزود: جمع‌بندی لازم انجام گرفته و مثلاً در استان کرمانشاه، در زمینه سایت پسماند، محیط زیست و. همکاری لازم انجام خواهد گرفت.

سفیر اتریش گفت: اتریش از لحاظ فناوری سبز در جهان پیشرو است و تمایل به همکاری با ایران دارد و در زمینه گردشگری نیز اهدافی برای پیشبرد اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.