مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

کارگران و مدیران واحدهای تولیدی میدان دار جنگ اقتصادی هستند

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: میدان دار جنگ اقتصادی کارگران و مدیران واحدهای تولیدی هستند و بسیج هم در کنار این افراد خواهد بود، تا بتوانیم بستر پیشرفت را فراهم سازیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در اجلاسیه هیات‌های اندیشه ورز این سازمان در مجتمع رفاهی شهدای خلیج فارس بوشهر بیان کرد: هیأت‌های اندیشه ورز در کشور با ارائه راه حل مناسب کمک شایانی به برطرف کردن موانع تولید و رونق دوباره تولید دارند.

او افزود: امروز بسیج از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا بتواند به دولت و دستگا‌ه‌های اجرایی کمک کند تا بتوانیم از جنگ اقتصادی که دشمن برای این نظام طرح ریزی کرده، سربلند بیرون آییم و البته امیدواریم این همدلی و تعامل ادامه داشته باشد و دولت و دستگا‌ه‌های اجرایی نیز تمام ظرفیت‌های خود را به کار گیرند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف ادامه داد: امروز نظام ما در حوزه‌های مختلفی با تهاجم دشمن متخاصم مواجه است، از جنگ اقتصادی گرفته تا جنگ نرم و حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، اما مردمی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارند و خون شهدا را ملاک عمل خود قرار می‌دهند کمک می‌کنند و ان‌شاءالله کشتی انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

رعیتی فرد گفت: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند حفظ چند عنصر اصلی و اساسی است که اولین عنصر آن حفظ ولایت و رهبری که عمود خیمه انقلاب اسلامی است، ایشان با درایت و راهبری حکیمانه‌ای که داشتند در تلاطم امواج، هدایت کشتی انقلاب را به خوبی مدیریت کرده اند، اگر این نظام ولایی و رهبری تضعیف شود به طور قطع  آسیب بسیار جدی و بزرگی خواهیم خورد.

او، دومین عنصر اساسی را مردم معرفی کرد و افزود: مردم عقبه جدی و پویای نظام انقلاب اسلامی هستند، امیدواریم بتوانیم حضور مردم در صحنه‌های مختلف را قدر بدانیم. همین اتفاقات اخیر در کشور و حضور به موقع مردم در سرکوب اغتشاشگران نشان داد که مردم پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و تلاش بر حفظ آن دارند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور اعتقاد به سنت‌های الهی و اینکه پس از هر سختی آسانی است، را دیگر عنصر تداوم و استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: میدان دار جنگ اقتصادی کارگران و مدیران واحدهای تولیدی هستند و بسیج هم به عنوان سرباز کوچک با تمام توان و ظرفیت خود کنار این افراد خواهد بود، تا بتوانیم با هم افزایی، بستر پیشرفت و موفقیت را فراهم سازیم.

رعیتی فرد، با اشاره به اینکه ۴۰ میلیون جمعیت خانواده کارگری کشور نیازمند فکر ویژه‌ای است، افزود: جامعه کارگری تحت فشار‌های مختلفی است، ولی به فرموده رهبر انقلاب جامعه کارگری از وفادار‌ترین قشرها به نظام اسلامی هستند به لحاظ اینکه در تمام شرایط سخت، نظام و انقلاب را همراهی کرده، از زمان دفاع مقدس گرفته تا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: بسیج کارگران و کارخانجات تجلی­ گاه کار و تلاش همراه با روحیه جهادی و بسیجی است.

سردار علی رزمجو افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور یکی از قشر‌های بسیج است که از بدو تأسیس تاکنون توانسته است رسالت خود را در ابعاد مختلف در جامعه به منصه ظهور بنشاند و دارای کارنامه درخشانی در عرصه اقتصادی است.

او ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی در موضوع مسائل نظامی عقب ­نشینی کرده­ اند زیرا به خوبی دریافته­ اند که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها آمادگی­‌های کاملی برای مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند به همین علت الان مدتی است که از محور مسائل اقتصادی و معیشتی به تهدید ما می ­پردازند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در دفعات متعدد و به اشکال مختلف، کشور ما را تحریم کرده‌­اند و تقریباً تحریمی وجود ندارد که در این زمینه اعمال نکرده باشند، اما کارگران ماتوانسته ­اند نقش بسزایی در مبارزه با تحریم ­ها داشته باشند.

رزمجو تاکید کرد: بوشهر دارای مراکز اقتصادی بزرگ مانند تأسیسات پارس جنوبی در عسلویه، نفت خارگ، نیروگاه اتمی، پتروشیمی ­ها و ... است و سابقه مبارزه مستقیم هم با استعمار و هم با استکبار دارد.

او بیان کرد: هیچ قدرتی در دنیا تاکنون پیدا نشده است که بتواند آمریکایی­‌ها را به زانو در بیاورد، اما در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در سال ۱۳۹۴ در استان بوشهر، این تفنگداران در مقابل مردان بوشهر زانو زدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.