خانه‌های روستایی نظرآباد، سند می‌گیرند

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نظرآباد گفت: ۳۷۰۰ جلد سند روستایی از ابتدای سال ۸۲ تاکنون در شهرستان نظرآباد صادر شده است.

محمدعلی کوهدار، رئیس بنیاد مسکن شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در ارتباط با اسناد روستایی گفت: از ابتدای سال ۸۲ تاکنون در مجموع ۳۷۰۰ جلد سند روستایی در شهرستان نظرآباد صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

او با بیان این که بنیاد مسکن همچنان در حال پیگیری اسناد روستا‌های فاقد مشکل مالکیتی است، افزود: در سال‌های اخیر اسناد روستا‌های صالحیه، دنگیزک، قاسم آباد کوچک و... تحویل داده شده و صدور اسناد روستا‌های بختیار، حاجی بیک و خسروآباد نیز در دست اقدام است.

کوهدار در ادامه در خصوص اعطای تسهیلات مقاوم سازی گفت: در سال جاری به واسطه اهمیت مقاوم سازی، اعتبارات اختصاص یافته به منظور بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی فرسوده از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد افزایش یافته و در حال پرداخت به متقاضیان است.

او در پایان با اشاره به کمک بنیاد مسکن به ۲۰ خانوار محروم گفت: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ بنیاد مسکن نظرآباد اقدام به شناسایی ۲۰ خانوار واجد شرایط و محروم کرده و در قالب کمک‌های حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و خیرین محترم تاکنون ۷ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و ۶ واحد مسکونی نیز در روستا‌ها برای آنان ساخته شده و پروژه ساخت سایر مسکن ها نیز  در حال اجرا است.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: بنیاد مسکن ، صدور سند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.