بسته خبر ورزشی ۲۱ آذرماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

سروری رییس هیئت کشتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کاظم عقیلی به دعوت فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای سومین بار است که مسابقات بین المللی روز کودک قضاوت می‌کند.

او افزود: درقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک در رده سنی نونهالان که از امروز در قزوین آغاز شده و ۲۲ آذرادامه دارد علاوه بر تیم‌های داخلی ۴ تیم خارجی نیز حضور دارد.

قضاوت داور جوان خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: فرهاد فرهاد پور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان کمک داور مسابقه لیگ برتری پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان انتخاب شد.
او افزود: این دیدار جمعه بیست و دوم آذر ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه تختی بوشهر برگزار می‌شود.

کسب مقام سومی رشته پینگ پنگ 

چمنی بازیکن تیم پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ؛ گفت:حمیدرضا چمنی در مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران دیابت بیماران خاص کشور موفق به کسب نشان برنز شد.

او افزود: زهرا محمدزاده، علی اکبرزاده، رضا اشتری و حمیدرضا چمنی در این رقابت‌ها که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است نمایندگان استان در رشته‌های دارت، شطرنج و پینگ پنگ هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.