به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون در بازهای از زمان هستیم که خرید آنلاین به اتفاقی کاملا عادی و متداول تبدیل شده است. افراد زیادی در سراسر دنیا این کار را انجام میدهند و به همین دلیل شرکتهای زیادی در این زمینه و در کشورهای مختلف در حال کار هستند.
آمازون یکی از شرکتهای خرید آنلاین جهانی است که روزانه تعداد بسیار زیادی از کالاهای خریداری شده توسط کاربران را به دست آنها میرساند. این شرکت از روشهای مختلفی برای جابهجایی کالاهای مورد نظر استفاده میکند. یکی از این روشها استفاده از افرادی است که به آنها راننده تحویل کالا (delivery driver) میگویند. کار آنها رساندن محصولات خریداری شده از سایت آمازون به آدرس ارائه شده است.
به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بازخورد بسیار خوبی از افراد مختلف در سراسر دنیا دریافت کرده است. یکی از رانندههای تحویل کالا هنگامی که در حال کار خود بود با پیامی که صاحب کالا برای او در جلوی درب منزلش قرار داده بود مواجه شد. صاحب منزل برای این راننده پیام تشکر و مقداری خوراکی و نوشیدنی قرار داده بود.
راننده تحویل کالای آمازون بسیار از این مسئله خوشحال شد و این مسئله بسیار برای او انرژی دهنده بود. در ادامه ویدئوی منتشر شده از این اتفاق را مشاهده میکنید: