فرماندهی انتظامی طالقان گفت: سارق منزل و اماکن تجاری طالقان با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ سیدصالح بذرگری، فرماندهی انتظامی طالقان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی چند فقره سرقت از اماکن تجاری و منازل در روستا‌های شهرستان طالقان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان طالقان با اشاره به این که شیوه و شگرد این سارق حرفه‌ای تخریب و شکستن شیشه منازل و اماکن تجاری بود، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی این سارق حرفه‌ای شدند که باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ بذرگری افزود: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود، اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران چاره‌ای جز اعتراف نداشته و به ۱۰ فقره سرقت از منزل و اماکن تجاری اقرار کرد.

او با بیان اینکه تاکنون ۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، افزود: تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این سارق مورد سرقت قرار گرفته اند، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان در پایان گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.