مهم‌ترین حوادث امروز بیستم و یکم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیستم و یکم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف کولر‌های قاچاق از یک انبار

سرهنگ "حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار را اجرایی کردند.

او افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار در جنوب شهر اصفهان ۷ عدد کولر خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد که مالک مدارک گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر به سزایی دارد.
 

دستگیری ۳ نفر از عوامل آتش زدن بانک ملت در "نجف آباد

سرهنگ" محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، با اعلام این خبر گفت: به دنبال آشوب‌هایی که عده‌ای از اراذل و اوباش و افراد معاند به بهانه افزایش قیمت بنزین ایجاد کردند، موضوع شناسایی و دستگیری این افراد به طور ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی اتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه ماموران این فرماندهی با یک کار ویژه اطلاعاتی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی موفق شدند یکی از کسانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشته و اقدام به تخریب و آتش زدن بانک ملت در میدان امیرآباد شهرستان نجف آباد کرده بود را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: این فرد پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اقرار و دو نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کرد که آن‌ها نیز دستگیر و هر ۳ نفر با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باباکلانی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل و عناصر اصلی ایجاد اغتشاش و نا امنی در شهرستان نجف آباد به طور ویژه در دستور کار است و تمامی این افراد در اسرع وقت به دست قانون سپرده می‌شوند.
 

توقیف پژو ۴۰۵ با ۱۴۷ کیلو تریاک در "نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: عوامل پاسگاه چوپانان حین گشت زنی در یکی از محور‌های این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۴۷ کیلو تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌ها جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

سقوط زن ۶۰ ساله اصفهانی در چاه

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اطلاع یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط زن ۶۰ ساله در داخل چاهی واقع در خیابان آبشار سوم، ماموران آتش نشانی ایستگاه‌های ۵ و ۲۳ به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: با تلاش آتش نشانان این خانم مسن که براثر بی احتیاطی به داخل چاه افتاده و دچار مصدومیت شده بود، از ارتفاع ۱۲ متری به بیرون منتقل و به منظور انجام اقدامات درمانی به امداد گران اورژانس تحویل داده شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.