مدیران پرسپولیس در نظر دارند برای تقویت تیمشان دو بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند.

۲ بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم لیگ برتر به دنبال چند خرید جدید است تا برای ادامه فصل و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری داشته باشد.

اولویت پرسپولیسی ها خرید مهاجم است که پس از جدایی جونیور به دنبال گزینه های جدیدی هستند. در حال حاضر جوناتاس برزیلی، گزینه اول سرخ ها است و پس از آن گفته می شود شهریار مقانلو، مهاجم تیم پیکان که سابقه حضور در امیدهای استقلال را هم دارد و در این تیم هم به پرسپولیس گل زده و هم آقای گل لیگ امیدها شده است، دیگر گزینه است که هنوز هیچ مدیر پرسپولیسی این خبر را تایید نکرده است.

در خط میانی هم شنیده شده پرسپولیسی ها به دنبال هافبک هجومی هستند که آن هم خارجی است. سرخ ها امیدوار هستند بازیکن های جدیدی جذب کنند تا آماده شوند اما یکی از موانع آنها، گران بودن قیمت برخی بازیکنان هستند.

همچنین پیش از این شایعه شده بود که صادق محرمی نیز گزینه پرسپولیس است که این موضوع تکذیب شد.

پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باید فردا (شنبه) و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپا برود و پس از آن امیدوار هستند تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار