وحدت، امری راهبردی در استمرار موفقیت نظام‌های اسلامی

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: وحدت، امری راهبردی در استمرار موفقیت نظام‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد  اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای کسانی که احساس وظیفه کرده و نامزد شده اند باید بدانند که سیاست در جمهوری اسلامی از اخلاق سرچشمه می‌گیرد.

وی افزود: کسی که داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود باید خودش را وقف خدمت به مردم کند و مردم نیز باید افرادی را انتخاب کنند که سابقه وقف کردن داشته و خود را در خدمت مردم بدانند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اگر سیاست از اخلاق و معنویت سرچشمه بگیرید رهنمون به سوی بهشت است، افزود: اگر سیاست وسیله‌ای برای کسب قدرت باشد، سیاست اسلامی نیست.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان در تایید صلاحیت داوطلبان باید به مر قانون بدون اعمال نظر شخصی عمل کند، تصریح کرد: نمایندگان در طول چهار سال خدمت باید خود را وقف مردم کنند و اموالی برای خود ذخیره نکنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت، هم در شکل گیری نظام اسلامی و هم در ادامه آن یک امر راهبردی است و در نظام اسلامی ایران پیوند بین حوزه و دانشگاه همچنان ادامه دارد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در لرستان فرهیختگانی بودند و هستند که موجب وحدت حوزه و دانشگاه شده اند، از روسا و اساتید حوزه و دانشگاه خواست جلسات مشترکی بین آن‌ها تشکیل شود تا در مورد مسائل روز گفتگو کنند و راهکار‌هایی برای حل مشکلات کشور و استان بیابند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، رعایت تقوا را لازمه ادامه حکومت اسلامی عنوان کرد و از مسولان خواست برای تداوم حکومت اسلامی پرهیزکاری پیشه کنند و مقید به احکام اسلامی باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.