پیروزی بوریس جانسون در انتخابات پارلمانی انگلیس موجی از شادی را در میان سیاستمداران صهیونیست به وجود آورد.

خوشحالی مقامات صهیونیست از پیروزی جانسون و شکست کوربین در انتخابات انگلیسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی بوریس جانسون در انتخابات پارلمانی انگلیس موجی از شادی را در میان سیاستمداران صهیونیست به وجود آورد.

بر این اساس، بیشتر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با تبریک به جانسون، از شکست جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر ابراز خوشحالی کردند.

بنی گانتز، رهبر حزب آبی و سفید که یکی از دو حزب پیروز در انتخابات پیشین این رژیم بود در صفحه خود در توییتر نوشت: نمایش ضعیف جرمی کوربین در انتخابات عمومی انگلیس خبر خوبی برای ما، یهودیان انگلیس و بالاتر از همه روند دموکراسی در این کشور است. جانسون دوست واقعی اسراییل است و من انتظار دارم روابط ما با لندن در دوره جانسون تقویت شود.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در صفحه خود در توییتر نوشت: دوست خوبم، جانسون! پیروزی بزرگت را در انتخابات پارلمانی تبریک می‌گویم. این روزی بزرگ برای مردم انگلیس و و روابط تاریخی خوب میان ماست.

بیشتر مقامات صهیونیست در مصاحبه‌ها و توییتر، پیروزی جانسون را در انتخابات فرصتی برای ارتقای روابط میان تل آویو و لندن دانسته بودند. همچنین به دلیل آنکه جرمی کوربین در بیانیه تبلیغاتی خود از محدودیت صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن کشور فلسطین سخن گفته بود، شکستش از سوی مقامات صهیونیست خرسند کننده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار