سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تبلیغات زیادی در رسانه‌ها و کنفرانس‌ها صورت می‌گیرد، اما ما راه خود را ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: خدا را شکر بعد از ۳ هفته تساوی توانستیم برابر پیکان به برتری دست یابیم.  

او ادامه داد: بازیکنان ما در دقیقه ۶۰ بازی دچار افت بدنی شدند، اما به فرکی هم تبریک می‌گویم که تیم خوبی درست کرده است.   تبلیغات زیادی در رسانه‌ها و کنفرانس‌ها صورت می‌گیرد، اما ما راهمان را ادامه می‌دهیم و تیممان هفته به هفته بهترمی شود. بعضی از افراد از قطاری که راه افتاده، ناراحت هستند. علاوه بر پیروزی در این بازی توانستیم کلین شیت کنیم و به صدر جدول برگشتیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم.  

قلعه نویی درباره وضعیت شایان مصلح بیان کرد: امیدوارم این بازیکن مشکلی نداشته باشد. ما ۲ بازی خارج از اصفهان برگزار کردیم و با هواپیما به ساری رفتیم و یک ساعت و نیم در اتوبوس بودیم. علاوه بر این یک ساعت و نیم روی زمین چمنی بازی کردیم که حالت موکت داشت و چمن مصنوعی نبود.   رضا مهاجری هم از این زمین انتقاد کرده است. به هر حال من کارم را بلد هستم و   جزء تیم‌هایی هستیم که بهترین ریکاوری را انجام می‌دهیم و مکمل‌ها و تجهیزات خوبی در اختیار داریم. با تعویض‌هایی که انجام دادیم، شرایط تیم را خوب کردیم.

بیشترین هجمه بر روی تیم ما است 

او درباره اینکه  وضعیت رضا میرزایی که مهاجم است، اما در پست دفاع راست استفاده می‌شود، اظهار کرد: میرزایی  ۸-۹ بازی در فولاد در پست دفاع راست بازی کرده بود. با توجه به اینکه این بازیکن کارت گرفت به همین علت  ترسیدیم مثل محبی اخراج شود. زمانی بازیکنمان اخطار می‌گیرد هراس داریم که از زمین بازی اخراج شود. بیشترین لطمه را از اشتباهات داوری می‌خوریم و بیشترین هجمه هم روی ما هست. مشاهده کردیم که چقدر علیه ما حمله کردند، اما در یکی، ۲ برنامه ورزشی معتبر گفتند که سپاهان بیشتر از همه ضربه کرده است. وقتی چیزی ندارند، از دیوار داوران بالا می‌روند.  

امیر قلعه نویی بیان کرد: سال گذشته در دقیقه ۳ بازی شهر خودرو، فغانی اشتباه کرد. اگر آن بازی را شکست می‌خوریم در آن صورت احتمال داشت مسابقات در آسیا را هم از دست بدهیم. کارشناسان دیدند که در آن دیدار، سپاهان بیشتر ضرر کرده است اما  می‌توانستیم برنده شویم.

ما باید مراقب تراول های نشست های خبری باشیم 

او  ادامه داد: در دیدار امروز هم ۱۵ دقیقه افت بدنی داشتیم و اگر نیازمند توپ‌ها را نمی‌گرفت، ممکن بود بازی مساوی شود. ما  غیر از زمین باید  مراقب نشست‌های خبری هم  باشیم که ناهاری یا تراولی داده نشود و اطلاعی از این موضوع ندارم.  

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره اینکه حواشی بازی با شهر خودرو هنوز به پایان نرسیده  و گل محمدی عکس العمل شدیدی داشته است، اظهار کرد: از یحیی گل محمدی یک سئوال دارم که  آن نفری که پیش او نشسته بود، چه کسی است؟ اگر خبرنگار است، چرا پیش گل محمدی نشسته؟ البته این موضوع را باید کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و ... جواب بدهند. خبرنگار کنار گل محمدی چه کاری انجام می‌دهد؟ اگر کارمند باشگاه شهر خودرو است براساس  چه حقی سئوال کرده است؟ گل محمدی بچه محله من است و دوستش دارم، اما حرکت فردی که کنارش نشسته بود، در شان و شخصیت باشگاه نیست. بعد از اتفاقات رخ داده در بازی با شهر خودرو  صفحه شخصی آن فرد را دیدیم و متوجه شدم که او به چه تیمی علاقه دارد  و دیگر آدم‌ها را اجیر می‌کنند.

منتظر پاسخ کمیته اخلاق و باشگاه شهر خودرو هستیم  

امیر قلعه نویی بیان کرد: ما منتظر پاسخ  کمیته اخلاق و باشگاه شهر خودرو هستیم. آیا قلیچ خانی حق دارد از فرکی سئوال کند و جو را بهم بزند؟ اما من متعجب هستم که هیچ کدام از کمیته‌های اخلاق و  انضباطی و  باشگاه شهر خودرو جوابی نمی‌دهند. در مورد دنیزلی مشاهده کردید که چه واکنشی نشان دادم. قطار زرد طلایی حرکت کرده و خدا را شکر از نظر بودجه‌ای نصف آن‌ها هستیم. ما ۳ هزار ورزشکار داریم. آن‌ها یک تیم هستند و بودجه شان ۳  برابر ماست.

سرمربی سپاهان درباره  تیم امید و دادن بازیکن به این تیم، خاطر نشان کرد: من باید با استیلی صحبت کنم و ببینم چه گفته است. همه جای دنیا اولویت تیم‌های ملی است، اما به شرطی که برنامه باشد و باشگاه‌ها نیز ضرر نکند. باشگاه‌ها روی بازیکنان حساب کرده اند. در این شرایط حساس آیا می‌توانیم بازیکنان کلیدی را از دست بدهیم؟ خود استیلی چنین چیزی را قبول می‌کند؟

او در پایان گفت: بهترین ریکاوری را در سپاهان انجام می‌دهیم. اکنون یک بازیکن در بدترین شرایط است. سوار هواپیمایش کنیم و سه شنبه به تیم ما برگردد، چطور می‌تواند پنجشنبه برای ما بازی کند؟ تحقیق کنید ارتفاع مانند یک ماده بیهوشی است. اگر بازیکنان را ببریم و بیاوریم در آن صورت  چیزی از بدن باقی نمی‌ماند.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - پیکان صفر/ سربازان ژنرال به صدر رسیدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آقای قلعه نوعی بنظر شما همچی مهندسی شده نیست؟؟؟؟