سرپرست پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت قرارداد استراماچونی ارائه کرد.

خلیل‌زاده: ما به تعهدات خود نسبت به استراماچونی عمل کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست پُست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر همسرم در کما است. اکنون در ترکیه هستم و فردا عازم ایتالیا می‌شوم.

او بیان کرد: ۱۶۰/۵۰۰ یورو به کمیسیون ترکیه تحویل دادیم و سه روز به طور کامل بیات، سلطانی فر، عراقچی و محمودی فر تلاش کردند. صبح دوشنبه پول به استراماچونی تحویل داده می‌شود. با وکیل او صحبت کردیم، استراماچونی خواهان کاهش قرارداد ۲ سال به یک سال است. ۱۰۸/۵۰۰ یورو واریز کردیم، اما این مربی ۱۶۰ هزار یورو درخواست کرد که من از حساب شخصی خودم این پول را دادم.

خلیل زاده بیان کرد: من فکر می‌کنم استراماچونی بر می‌گردد. ما به تعهدات خود عمل کردیم. احتمال بازگشت استراماچونی به تهران زیاد است. من در عمرم تا به حال فقط یک بار استراماچونی را دیدم. هئیت مدیره نباید هر بار از مربی سوال کند. بار‌ها گفتیم خواسته سرمربی انجام می‌دهیم. حامیان مالی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

او گفت: استراماچونی خودش گفته مشکل مالی ام حل و قراردادم کم شود بر می‌گردد. این نوید را به هواداران می‌دهیم که این مربی بزرگ برگردد و ما در هئیت مدیره به باشگاه کمک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
به رنگ آسمان
۰۶:۲۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
ولی استراماچونی بار ها درمصاحبه هاش گفته من به قرارداد خردادماه کاملا پایبندم وفقط از بدقولیهای مدیران و بسته شدن حسابش شاکی بود ...هرکی داره چوب لای چرخ استقلال میگذاره و دل ملیونهانفر خون میکنه
آخرین اخبار