به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،قبلاً با ۷۰ میلیون تومان میشد چری آریزو ۵ یا امویام X ۲۲ خرید، ولی حالا در این شرایط دامنه انتخاب تا حد زیادی محدود شده است.
این محدودیت البته تنها به سال ساخت خودروها منوط میشود و کارکرد بیشترشان. وگرنه که در همین دامنه قیمتی ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان آنقدر انتخاب زیاد است که باورتان نمیشود. با این مبلغ از انواع سدانها و وانتهای تویوتا و هیوندا در دو دهه قبل تا خودروهای صفر کیلومتر ایرانی و محصولات کمکارکرد چینی را میتوان خرید. ما از بین آن همه، این هشتتا را به شما پیشنهاد میکنیم.
نیسان پاترول دو در مدل ۱۳۷۷ یکی از جذابترین انتخابهای خریداران علاقهمند به شاسیبلند در پایینترین ردههای قیمتی که جانسخت، مستحکم و خوشسیماست و تعمیر و نگهداریاش چندان سخت نیست. پاترول دو در که در زمینه آفرود حرفهای زیادی برای گفتن دارد، تنها ایرادش مصرف بنزین در رنجی بیش از حد معمول است که البته با کنترل مداوم موتور، این موضوع قابل مدیریت است. خوشبختانه پاترول آنقدر ظرفیت فنی خوبی دارد که با مقداری پرداخت اضافه میتوانید این جعبه ژاپنی جذاب را به خودرویی دلخواه برای هر شکل از عبور و مرور جادهای تبدیل کنید.
قیمت: ۶۹ میلیون تومان
اقتصادیترین خودرو این روزهای ایرانخودرو که مثل ۴۰۵ در ارزانترین بخش بازار به رقابت میپردازد و مدتهاست از دوران اوج خود فاصله گرفته است. بزرگترین عیب سمند مشکلات کیفی سیستم تعلیق جلو است که در برخی نمونهها هزینه زیادی روی دست خریدارانش میگذارد. ولی موتور قدرتمند و پرکشش، کابین جادار و نسبتاً راحت، مصرف سوخت مناسب و تعادل بالا حین سواری از سمند یک سدان سایز قابل اعتماد ساخته است که هنوز مورد وثوق خانوادههای ایرانی است. این نسخه ۶۰ هزار کیلومتر کار کرده است.
قیمت: ۷۱ میلیون تومان
سری GL کریسیدا که دقیقاً ۲۵ سال پیش وارد بازار ایران شده و هنوز هم با صلابت در شهر و جاده خریدارانش را جابهجا میکند. خودرویی که با داشتن موتوری کماستهلاک و اتاقی آرام و بیصدا چیزی در حد سدانهای وطنی ۵۰ تا ۷۰ میلیونی را به شما ارائه میکند و با وجود سیستم دیفرانسیل عقب، لذت رانندگی بالایی دارد. ربع قرن از عمر این کریسیدای خوشرنگ گذشته، اما چیزی از جلای رنگ بدنه یا رینگهای استیل خودرو کم نشده است. احتمالاً همین توضیح کوتاه درباره این سدان متوسط ژاپنی بهخوبی چرایی توجه ما به این محصول را بازگو میکند.
قیمت: ۷۱ میلیون تومان
نسخه اولیه سدان کوچک چری در ایران که بهرغم ایرادات کیفی گسترده در بخش رنگ و تزئینات بیرونی، واقعاً خودرو جادار، پرکشش و جالبی است.
این خودرو که مخصوص خانوادههای پرجمعیت است، نسبت به سمند استهلاک کمتر، ولی هزینه نگهداری بیشتری دارد. فرم خودرو از مدل ۲۰۰۵ میتسوبیشی گالانت به عاریت گرفته شده که خب با دستکاری چری تناسب خود را مخصوصاً در بخش عقب از دست داده، ولی ابداً به این چیزها فکر نکنید. قیمت این خودرو با عمری کمتر از پنج سال واقعاً مناسب است.
قیمت: ۷۰ میلیون تومان
هاچبک کراس ارزانقیمت سایپا که به سیاق بسیاری از خودروهای همرده خود در ایران و جهان، به تزئینات ظاهری بیشتری در مقایسه با یک خودرو معمولی مثل تیبا ۲ مجهز شده و امکاناتش در کابین قابل توجه است. این خودرو که دقیقاً چهار متر طول دارد، برای مصارف شهری گزینه ارزانتر و بیدردسرتری نسبت به برلیانس کراس و لیفان ایکس ۵۰ است و از نظر ظاهری هم به نسبت تیبا ۲ از فرم بصری بهتری برخوردار است. نسخه امسال کوییک با کارکرد ۲۰۰۰ کیلومتر اگر مجهز به دنده دستی باشد، بهایی نزدیک به ۷۰ میلیون تومان خواهد داشت.
قیمت: ۶۸ میلیون تومان
هنوز هم طرفدار دارد و در برخی بخشها پیشرو است؛ گرچه خب ضعف ایمنی و مشکلات استهلاکش را باید تحمل کنید. البته اگر کمی شانس بیاورید و راننده ماهر و متعادلی هم باشید، زانتیا ۲۰۰۰ یک خودرو بسیار جذاب و پرکشش است که سواری فراتر از انتظاری را برایتان به ارمغان میآورد.
واکنش خودرو به ناملایمات جاده! آنقدر خوب است که همه را به تحسین واداشته گرچه برای برخی فرم خاص بخش عقب خودرو قابل هضم نیست. کلاً زانتیا موافق و مخالف زیاد دارد و طیف میانی هم این وسط وجود ندارد.
قیمت: ۷۰ میلیون تومان
یک سدان مدرن چینی که ظاهری متفاوت، خشن و اسپورت دارد و بسیاری از علاقهمندان را دقیقاً به همین دلیل مجاب به خرید کرده است. اچ ۲۳۰ که در فضای کابین دقیقاً از فرم دی اس ۳ نسل قبل الگوبرداری کرده، در انواع ساده و فول به بازار عرضه شده که مدل ۹۶ آن با حدود ۲۸ هزار کیلومتر کارکرد، قیمتی در محدوده ۷۰ میلیون تومان دارد.
مصرف سوخت به نسبت خوب، کابینی که جادار و پرنور است و البته یک سواری آرام و متعادل از مهمترین نکاتی است که خریداران برلیانس H ۲۳۰ از تجربه خود بازگو میکنند.
قیمت: ۷۲ میلیون تومان
دوستداشتنی تنها کلمهای است که در توضیح این سدان لیفتبک مالزیایی میتوان بهکار برد. خودرویی با اصالت خرمآبادی که وقتی در نمایشگاه مشهد رونمایی شد، همه را محو خود ساخت. فرم کابین بسیار اسپورت و مینیمال که هنوز هم تازگی دارد.
در کنار عملکرد قابل تحسین موتور و گیربکس از این خودرو یک گزینه قابل تأمل ساخته که استهلاکش اندک است. لوتوس هم که زیرمجموعه پروتون بوده، حد نهایت مهندسی خود را به کار برده تا تعادل خودرو در سطحی عالی و موتور هم پرکشش باشد.
منبع: روزنامه هفت صبح
انتهای پیام/
بیخیال نظر در مورد خودرو و قیمتش بدین چیه ی مشت اراجیف مینویسید هی زار میزنید، لطفا شات اپ
چقدر ما بیچاره و بدبختیم
پشکل
خواهشا راجب خرید دوچرخه وموتور سیکلت پلاستیکی برای خوردسالان این عزیزان پیشنهاد بدهید .
سال 98 پاترول 77 21 سال کارکرده 70 میلیون
دولت تدبیر و امید........
خدایا بداد ما برس
مردم کشور صاحب بزرگترین ذخائر نفت و گاز چهان به این حال و روز افتادند !!؟؟؟؟
واقعا به کجا چنین شتابان !!!
مگه پاترول هم هست الان؟؟؟؟؟؟
دهنم یک وجب و نیم باز شد قیمت دیدم خداشاهده
در حالی ک لاشه اونو تو خارج دیگ پیدا نمیکنید
امروز توی دیوار داشتم دنبال وانت 8 تا 14 میلیونی می گشتم . بدبختی را ببین
پول میگیرن و خودرو تحویل نمیدن چه کاری از این بهتر؟؟
جیبشون پر میشه بدون این ک خودرویی بسازن خخخ
از ی طرف مردم هم میبینن ولی باز میرن صف میکشن هههه
ماشین خوب هیچی!!!!!!!
تا چند روز دیگر با 70 تومن میشه فقط یک پراید گرفت
کو؟!
مصرف سوخت پاترول و زانتیا را چطور؟
به نظر موقع متر گرفتن یکی پاش لیز خورده........
افغانستان خودرو ارزونه میریم اونجا
شرم کن با این پست
پاترول ۷۷؟
ملت رو مسخره کردی؟
با ۷۰ میلیون تومن؟
مردم نون ندارن برا خوردن اونوقت بیان ۷۰ میلیون بدن برای ماشینی که ۲۲ ساله از ساختش میگذره؟؟