دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال انتقاد کرد.

انتقاد بیرانوند از کمک وزارتی‌ها به استقلالبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با ارسال پیامکی برای آرش ظلی پور، مجری برنامه ورزش از نگاه دو خواست این مجری از وزارت ورزش و جوانان سوال کند که چرا وقتی برانکو از ایران رفت برای باز گرداندن او به پرسپولیس کاری نکردند؟ چرا بین استقلال و پرسپولیس فرق می‌گذارند؟ مگر کت و شلوار استراماچونی از جنس طلا است؟

گفتنی است مدتی پیش آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از استعفا و ترک ایران اعلام کرد تا زمانی که مطالبات او و کادرفنی استقلال واریز نشود دیگر به تهران باز نمی‌گردد.

پس از این موضوع مدیران استقلال به همراه مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای بازگشت این مربی ایتالیایی دست به کار شدند و سرانجام توانستند ۱۵۹ هزار یورو را به حسابی که استراماچونی اعلام کرده بود واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدل
۱۲:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برای این اسطوره کشور به این خاطر رفتار غیرحرفه ایش . آقای بیرانوند شما هرساله قهرمان می شوید امسال قهرمانی ایران وجام حذفی و لیگ قهرمانان مال ماست صددرصد
آقای وریر مشکلات شما راحل کرد و حالا نوبت رسیده به استقلال زبان به گلایه وشکایت کردید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آقای بیرواند دوست داره استقلال تیم محلی بشه واز بازگشت استراماچونی وحشت پیدارکردن همه این روزا ازبرگشتش وحشت زده شدن دوست دارن درشرایط نابرابر به هرقیمتی موفق بشن درحالی که مااستقلالیا هیچ وقت درمورد کمک رییس جمهور به پرسپولیس ومذاکره با رجب طیب اردوغان که نزدیک بود بره دسته سه حرف نزدیم
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۱:۵۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دولت چقدر دیگر کمک پرسپولیس کنند؟.
-
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
چون استقلال تیمی دولتی است
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
زور که نیست ، متوجه اختلاف نمیشه . برانکو پرسپولیس رو ترک کرد تا بره عربستان مربیگری کنه ولی استراماچونی بخاطر قرارداد بالاتر قهر نکرده . حساب برانکو تو دبی بود و برای انتقال پول به حسابش مشکل تحریم وجود نداشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
مجبورین چشماتونو روی همه کمک های مالی مادی معنوی و اهدائی وزارت فدراسیون و داوران به تیمتون ببندین؟ ..انصاریفرد گفت که کسانی نمیخوان ونمیذارن این یعنی کسانی تاقبل از این خواستن و گذاشتن!!
Spain
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آفرین به غیرتت عقاب
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
وقتی درقضیه طارمی که پرونده اش داشت می رفت به فیفادولت سنگ تمام گذاشت والاپرسپولیس 29بازیش بایدسه برهیچ بازنده اعلام میشد ومی رفت دسته پایین ترچرااعتراض نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
وای از این عقاب که به قیافه اش میاد
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۱:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
اگر همه ی عقابها مثل این باشند باید عمل کنند
Iran (Islamic Republic of)
Arsham
۱۲:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
عقاب چیه بگید خوشگل من خخخخ
آخرین اخبار