مشهد بارانی می شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری از روز‌های میانی این هفته مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بارش‌های رگباری از روز‌های میانی این هفته به نسبت خوب و برای عصر سه‌شنبه و روز چهارشنبه در مناطق مختلف استان همراه با کاهش دما پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: برای روز‌های ابتدایی این هفته احتمال افزایش آلاینده‌های جوی در شهر‌های بزرگ و صنعتی استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت شاهد تشکیل مه، کاهش دید و کاهش دمای شبانه در مناطق مختلف خراسان رضوی خواهیم بود.

آهنگرزاده با اشاره به کاهش دمای شبانه در خراسان رضوی امشب و فردا شب، افزود: کمینه دمای مشهد برای شنبه‌ شب و یکشنبه‌ شب یک درجه زیر صفر پیش‌بینی شده و در دوشنبه و سه‌شنبه شب این هفته نیز به ترتیب به یک و ۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

او تصریح کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۲ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که تا روز سه‌شنبه این هفته ۲ تا سه درجه افزایش دارد و روز چهارشنبه میانگین دما در مشهد و خراسان رضوی کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای ۱۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
آهنگرزاده افزود: دما هوای فعلی مشهد ۷ درجه سانتی گراد است که طبق پیش بینی‌های صورت گرفته امروز حداکثر دما به ۱۱ درجه می‌رسد.

او تصریح کرد: امشب دمای مشهد به ۱- درجه سانتی گراد خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در سبزوار با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خدا کنه بارون بیاد هوا بهتر بشه
آخرین اخبار