مسئول دفترکارآفرینی واشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مرکز کارآفرینی دانشگاه در راستای اشتغالزایی فعالیت داشته و امسال حدود ۱۷۳ درصد اهداف دانشگاه محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد رشیدی مسئول دفترکارآفرینی واشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه آموزشی نحوه دستورالعمل یارانه دستمزد و کارورزی با حضور رابطین سامانه رصد اشتغال و کارآفرینی واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بخش خصوصی مکمل بخش دولتی است و نقش بسزایی در کاهش بیکاری دارد و هدف از اجرای طرح یارانه دستمزد مهار نرخ بیکاری است.

او گفت : طرح کارورزی از طرح‌های دولت در راستای سیاست‌های رونق بازار کار است که در استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمده است.

رشیدی گفت: طول دوره پرداخت یارانه دستمزد به ازای هر نیروی کار شغل اولی با تایید دستگاه هماهنگ کننده تا سقف ۱۲ ماه و سقف بهره مندی هر کارگاه برای استفاده از این نیرو معادل حداکثر ۵۰ درصد نیروی کار موجود در آن کارگاه است.

او گفت: طرح کارورزی از دیگر راهکار‌ها برای کاهش بیکاری است این طرح، طرحی مهارت محور است و برای کارآفرینی و اشتغال کارورزان تسهیلات و آموزش ویژه ارائه می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.