رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی گفت:۶۹۲ مددجو از خدمات فرهنگی این نهاد در ۸ ماهه امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیمراد نصوری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به ارائه ۶۹۲ خدمت فرهنگی به مددجویان سوادکوه شمالی،گفت:خدمات فرهنگی برای زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، مادران و دختران، افراد بازمانده ازتحصیل، سالمندان، دانش آموزان و دانشجویان ارائه شده است.

او با اشاره به اینکه در این دوره ها، کلاس‌هایی با هدف افزایش سطح آگاهی در زمینه‌های توانمندسازی فکری و عملی برگزار شده است، افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها خودآگاهی، خودباوری، بالفعل شدن استعداد‌ها با استفاده از شناخت استعداد‌های بالقوه و مصون سازی از آسیب‌های اجتماعی بوده است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه تقویت باور‌های مذهبی با محوریت از رویکرد‌های فرهنگی این نهاد است ،گفت: ۲۵۷ نفر از مددجویان زیر پوشش به اردو‌های زیارتی در قالب سفر به قم، مشهد مقدس، کربلای معلی و اردو‌های آموزشی تربیتی اعزام شدند.

او با اشاره به ارائه خدمات مشاوره به مددجویان افزود: این خدمات در بخش‌هایی نظیر تربیت فرزند، روانشناسی تحصیلی، خانوادگی ارائه شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.