امسال ۱۲۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال ۱۲۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده که در این راستا بیش از ۷ هزار پرونده تخلفات تشکیل شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مسعود بیگلری معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : شهروندان مطمئن باشند نظارت توسط گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه و عوامل اجرایی ذی‌ربط انجام و با متخلفان اقتصادی نیز به‌شدت برخورد می‌شود.

او گفت : قیمت کالا‌ها توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ابلاغ شده و با گران‌فروشان برخورد جدی خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۵ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده که ضمن رصد بازار و ارائه تذکرات و رهنمود‌های لازم به فروشندگان پیرامون ضرورت رعایت دقیق قوانین صنفی و اجتناب از کم‌فروشی و گران‌فروشی، در این راستا بیش از ۷ هزار پرونده تخلفات تشکیل شده است.

او با بیان اینکه متصدیان این واحد‌ها به‌منظور صدور احکام به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند، گفت: از این ۷ هزار واحد صنفی تقریبا ۸ هزار مورد تخلف کشف شده که در مقایسه به مدت مشابه سال قبل، ۲۴ درصد افزایش تخلف داشته‌ایم.

بیگلری گفت: معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، همواره آماده دریافت، بررسی و اقدام در راستای شکایات و اعتراضات مردم نسبت به فعالیت‌های بازار است.

او از مردم خواست، استعلام قیمت‌های کالا و خدمات را از سامانه ۱۲۴.Ir داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را در همان سامانه ثبت کنند تا در اسرع‌وقت رسیدگی شود.

بیگلری گفت: شهروندان می‌توانند ضمن آن‌که گزارش‌ها و شکایات خود را با ۱۲۴ در میان بگذارند، با بازرسان اعزامی نهایت همکاری را به عمل‌آورده، تا این بازرسی‌ها از کیفیت و نتیجه مطلوب‌تری برخوردار شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.