پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره رفتار‌های اخیر استراماچونی اظهاراتی را ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال تهران پس از اینکه  ایران را ترک کرد، طی پیام های مختلف خواستار دریافت مطالباتش شد و در همین راستا هم مدیران استقلال برای پرداخت طلب مرد ایتالیایی راهی ایتالیا و ترکیه شدند تا بتواند با کمک وزارت امور خارجه و سفیر ایران در ایتالیا به این مبلغ را به حساب او واریز کنند.

اکنون با گذشت ۹ روز همچنان پولی به حساب استراماچونی واریز نشده تا مرد ایتالیایی روز گذشته با انتشار ویدیویی از پرداخت نکردن مطالباتش از سوی استقلالی‌ها ابراز نا امیدی و از هواداران استقلال به نحوی خداحافظی کرد.

اما در آن سوی داستان مدیران استقلال در مصاحبه‌های گوناگون اعلام داشتند مبلغ ۱۶۰ هزار یورو صبح روز دوشنبه یعنی فردا در حساب استراماچونی خواهد بود و این مربی بهتر است پس از دریافت پول درباره آمدن و نیامدن خود به ایران تصمیم بگیرد در صورتی که همه از علاقه استراماچونی و همسرش به ایران خبر دارند و می‌دانند که اگر او پول خود را دریافت کند با اولین پرواز به خاطر هواداران به ایران و استقلال باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید: سلطانی: تاکنون یک ریال و یورو هم به حساب استراماچونی نرفته است/ او برای بازگشت لحظه شماری می‌کند


در هر صورت برخی پیشکسوتان رفتار ها و قهر های استراماچونی را به حق می دانند و برخی نظر متفاوتی دارند و اعلام کردند استراماچونی نباید با احساسات هواداران استقلال بازی می کرد.


بیشتر بخوانید: فتح الله زاده: حضورم در هیئت مدیره استقلال تا چهارشنبه رسمی می شود


در همین حال رضا جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: استراماچونی یک مربی حرفه‌ای است که در ایتالیا کار کرده و نظم و انضباط را سرلوحه کار خودش قرار داده است، اما به او دروغ می‌گوییم. آقایان که می‌دانستند شنبه و یک شنبه در اروپا تعطیل است، چرا قبل از آن اقدام نکردند؟ این یعنی بازی کردن با احساسات هواداران و به شخص وزیر برمی گردد. با استراماچونی صادقانه برخورد نشد و به او دروغ گفته شد.  

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شباهات موضوع استراماچونی و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، خاطر نشان کرد: هرچند که این ۲ نفر را نمی‌شود با هم مقایسه کرد. انسان‌ها با هم تفاوت و شرایط خاص خودشان را دارند. وقتی به استرا دروغ می‌گوییم و به وعده‌های مان عمل نمی‌کنیم، آخرش همین اتفاقات می شود. 

او ضمن گلایه از استراماچونی بیان کرد: البته من از مربی ایتالیایی استقلال هم ناراحت هستم. هواداران در ورزشگاه او را حمایت کردند و بعد از نتایج ضعیف استقلال در ابتدای فصل دست از حمایت از استراماچونی برنداشتند. حالا که هوادار به او زمان داده است، باید به احترام هواداران  می‌ماند و حرف هایش را رسانه‌ای می‌کرد. حالا که جا افتاده است، نباید آن طرف آب‌ها این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد. البته نتایج استقلال، خاری  در چشم دشمنان شده است!   احتمال کسب یک ستاره دیگر برای استقلال وجود دارد و این موضوع آن‌ها را اذیت می‌کند. مدیریت ضعیف باشگاه این برنامه‌ها را پیاده کرد و به دنبال ناراحت کردن استراماچونی رفتند.


بیشتر بخوانید: خلیل زاده: استراماچونی پس از وصول طلب به ایران باز می‌گردد / ارنج تیم با استرا بود


همچنین حسن روشن دیگر پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: استراماچونی به هواداران استقلال بد کرده و در صورتی که به ایران بازگردد، باید از آن‌ها عذرخواهی کند. اگر استراماچونی به ایران برگردد، حالا چه با پول و چه بدون پول، اولین کاری که باید انجام دهد عذرخواهی از هواداران است، زیرا اگر بلایی سر استراماچونی آمده باشد، مقصر آن مسئولان و مدیران باشگاه هستند و هوادار غیر از هواداری و رساندن استراماچونی به این جایگاه کار دیگری نکرده است؛ بنابراین اگر استراماچونی دوباره به ایران بیاید باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند.

روشن با اعتقاد بر این که استراماچونی قصد دارد از جایگاهی که در استقلال پیدا کرده سوء استفاده کند گفت: چطور وقتی  که  استقلال می‌باخت و استراماچونی ۳، ۴ ماه حقوق نمی‌گرفت، آن موقع صدایش در نمی‌آمد؟ یک نفر گفته بود منصوریان ناراحت نباشد بالاخره استراماچونی به ایران برمی گردد، اما منصوریان از روی آگاهی صحبت می‌کند و گفته بود چطور می‌توانم ناراحت نباشم وقتی استراماچونی می‌گوید اگر به ایران برگردم، باید هفته‌ای ۵۰ هزار دلار به من بدهند. استراماچونی دیگر به درد استقلال نمی‌خورد. او با دلال‌ها به ایران آمده و همان دلال‌ها برای فصل بعدی برای او جای دیگری پیدا کردند که حالا می‌گوید فقط تا ۶ ماه دیگر در استقلال می‌مانم. حالا که استراماچونی در استقلال نتیجه گرفته و دوباره نامش سر زبان‌ها افتاده، می‌خواهد  از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
اقای روشن ایرانی فکر میکند (عاطفی ) بلکه مربی استقلال قبلا فرست داده بود که پولش پرداخت شود وهمه هواداران استقلال می دانند مقصر اصلی باشگاه ومدیران بی ل .... استقلال است نه مربی استقلال اقای استراما چونی (مربی ، مربی حرفه است نظرای آقای جباری کاملا درسته)
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۳:۴۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
متاسفانه نام استوره استقلال را باشتباه چيز ديگري نوشتيد ، واقعا حيف نيست. علي جباري نابود كننده كره در بازيهاي اسيايي
آخرین اخبار