فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ گزارش داد بیشترین میزان کاهش ورود مسافر به این فرودگاه در یک دهه گذشته در ماه نوامبر ثبت شده است.

رکود صنعت گردشگری هنگ‌کنگ در یک دهه گذشته رکورد زدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ نشان می‌دهد در ماه نوامبر این فرودگاه کمترین میزان پذیرش مسافر را در یک دهه گذشته داشته است.

اداره فرودگاه هنگ‌کنگ در بیانیه‌ای امروز اعلام کرد این فرودگاه با بیش از پنج میلیون ورود مسافر، ۱۶.۲ ٪ کاهش را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است. این بزرگترین کاهش از ژوئن سال ۲۰۰۹ است که تعداد مسافران در آن زمان براساس اطلاعات وب‌سایت وزارت هواپیمایی هنگ‌کنگ ۱۸.۷ درصد کاهش یافته بود.

همچنین داده‌های این وبسایت نشان می‌دهد که در سه ماه گذشته کاهشی بیش از ۱۲ درصد در تعداد ورود مسافران به فرودگاه وجود داشته است.

از ماه ژوئن سال جاری میلادی، هنگ‌کنگ با اعتراضات گسترده‌ای روبه‌رو شده که گاه این اعتراضات به خشونت کشیده شده است و در ماه اوت نیز تظاهرکنندگان برای چند روز فرودگاه بین‌المللی را بستند. به دنبال این اعتراضات صنعت گردشگردی این منطقه آسیب شدیدی دیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار