همزمان با سراسر کشور مراسم ویژه حماسه نهم دی در مدرسه فیضیه و حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ویژه برنامه های دهه بصیرت در قم اعلام شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،لطفی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم صبح امروز در جلسه شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: دهه بصیرت امسال با تجمع در مدرسه فیضیه و راهپیمایی مردم همزمان با سراسر کشور در قم آغاز می‌شود و با برنامه‌های ویژه این دهه در حرم مطهر، مساجد، نماز جمعه و حلقه‌های بصیرتی ادامه و با دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی به پایان می‌رسد.

او افزود: دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب برای سی امین سال متوالی امسال در ۱۹ دی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم با مشارکت دستگاه‌های دولتی – فرهنگی استان انجام شده است.

در ادامه استاندار قم گفت: برگزاری این مناسبت‌ها فرصتی است برای نشان دادن عظمت انقلاب و ولایت مداری مردم با نظام، انقلاب و رهبری است که می‌تواند موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان برای این نظام باشد.

حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی در اعتراض به حرمت شکنی‌های سال ۸۸ با عنوان روز بصیرت میان امت با ولایت نامگذاری شده است و در استان قم از ۹ دی تا ۱۹ دی که سالروز قیام مردم قم علیه رژیم ستم شاهیی در سال ۵۶ است دهه بصیرت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار