مدیرمیراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآباد به صورت رایگان فردا برگزار می شود.

کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی نظرآبادمهدی کاظمی ، مدیرمیراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  گفت:  کارگاه آموزشی رایگان جهت آشنایی عموم مردم و علاقه مندان حوزه گردشگری با ظرفیت های گردشگری و بوم گردی شهرستان نظرآباد برگزار می شود .

 کاظمی با اشاره بر توانمندی های غنی گردشگری این شهرستان افزود: شهرستان نظرآباد صاحب ۹ هزار سال فرهنگ و مدنیت بوده و دارای اماکن گردشگری همچون محوطه ازبکی با چندین تپه  از جمله تینال تپه و دیگر تپه ها، کوه های مریخی، تالاب صالحیه و... است.

او گفت : روستاهای هدف گردشگری نیز شامل نجم آباد، احمدآباد، قلعه آذری و چند روستای  همگی مستعد ایجاد تاسیسات بوم گردی هستند.

مدیرمیراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نظرآباد افزود: در راستای معرفی هرچه شایسته تر شهرستان نظرآباد و ظرفیت های گردشگری و بوم گردی بسیار آن به عموم مردم، کارگاه آموزشی آشنایی با ظرفیت های نامبرده فردا سه شنبه مورخ ۲۶ آذرماه سال جاری ساعت ۹ صبح در محل فرهنگسرای هنر شهرک سیدجمال الدین برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: حضور در این دوره آموزشی که با تدریس اساتید به نام این حوزه و مدیران مربوطه همراه خواهد بود برای عموم مردم شریف استان و علاقه مندان حوزه گردشگری و بوم گردی کاملا رایگان است .

انتهای پیام / ق . م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.