رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۴ هزار عنوان برنامه ورزش همگانی در ۸ ماهه نخست امسال در استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام تقی زاده، رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه همگانی کردن ورزش در جامعه منجر به حفظ سلامت و نشاط اجتماعی می‌شود گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۱۴ هزار و ۸۴۳ عنوان برنامه در سطح استان با مشارکت بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر اجرا شده است.

او با بیان اینکه تلاش کردیم برنامه‌های متنوع و جذاب برای تمامی سنین برگزار کنیم بیان کرد: در راستای توسعه روزافزون ورزش همگانی در تمامی مناطق اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی کرده و تا پایان سال این برنامه‌ها تداوم خواهد داشت.

رئیس گروه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ۱۴ هزار و ۸۴۳ عنوان برنامه ورزش همگانی اظهار کرد: ورزش صبحگاهی، همایش پیاده روی، کوه روی و کوهپیمایی، دوچرخه سواری، همایش و جشنواره ورزشی، مسابقات محلات، برنامه فرهنگی، برنامه و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، گلگشت و جشنواره ورزش همگانی در مدارس از جمله عنوان برنامه‌های این حوزه بوده است.

تقی زاده با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر "اهمیت ورزش همگانی و ترویج فرهنگ ورزش برای همه "درجامعه بیان کرد: برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه و با توجه به فقر حرکتی در جامعه ضروری است که زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش در جامعه صورت گیرد و در راستای همگانی کردن ورزش همواره تلاش می‌کنیم در سطح استان برای ترغیب اهالی به ورزش همگانی اداره کل با ۸ همکاری شهرداری اردبیل، اقدام به ایجاد ۱۱ ایستگاه ورزش همگانی با تجهیزات ورزشی کرده است.

او افزود: همچنین اجرای ۹ هزار و ۲۷۶ ورزش صبحگاهی، ۲ هزار و ۱۳۱ مسابقات ورزشی، ۹۱۶ کوه روی و کوهپیمایی از جمله برنامه‌های اجرا شده است از مجموع برنامه‌های اجرا شده ۶ هزار و ۶۰۸ برنامه برای بانوان و ۸ هزار و ۲۳۵ برنامه برای آقایان بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.