روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد ۵۷ هزار و ۲۷۷ معلول نامشان در ارتش این رژیم ثبت شده است.

وجود بیش از ۵۷ هزار معلول جنگی در ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، افشاگری روزنامه صهیونیستی معاریو مبنی بر ثبت بیش از ۵۷ هزار معلول جنگی در ارتش رژیم صهیونیستی از ضربات سنگینی حکایت دارد که ارتش این رژیم در نبردهایش با رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان متحمل شده است، اما صهیونیست‌ها همواره بر روی تلفات و خسارات مادی و جانی ارتش اسرائیل سرپوش گذاشته‌اند.

پایگاه خبری العهد به نقل از روزنامه اسرائیلی معاریو نوشت: کابینه اسرائیل دیروز یکشنبه برای پنجمین سال، مراسمی به عنوان روز بزرگداشت مجروحان و مصدوم شدن در اقدامات خصمانه برگزار کرد. طبق اعلام وزارت جنگ اسرائیل، ۵۷ هزار و ۲۷۷ معلول نامشان در ارتش ثبت شده است که در بخش بازپروری ارتش در حال درمان هستند. ۵۹۱ نفر از این معلولان در رتبه معلولان صد درصدی شناخته شده‌اند.

معاریو افزود در عملیات «صخره سخت» یعنی آخرین عملیات نظامی مهم اسرائیل که با عملیات زمینی نیز همراه بود، ۸۱۷ نظامی به عنوان معلول در ارتش اسرائیل شناخته شدند. ۵۱۶ نفر از این نظامیان به نسبت ۲۰ درصد یا بیشتر از ۲۰ درصد معلول شناخته شده‌اند. بخش بازپروری ارتش اسرائیل پس از این عملیات، ۵۸۸ نظامی را به عنوان مجروحان جنگ معرفی کرد. طبق اعلام وزارت جنگ اسرائیل، تاکنون حدود ۵۰۰۰ معلول در ارتش اسرائیل به عنوان کسانی شناخته می‌شوند که از «شوک» یا همان اختلال استرس پس از آسیب روانی رنج می‌برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار