مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت: فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای زنجان با گرامیداشت ۲۵ آذر ماه، روز پژوهش، گسترش مرز‌های دانش و گشودن افق‌های تازه برای آیندگان را مرهون تحقیق و پژوهش دانست و افزود: فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود و موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه صنایع، کشاورزی، ارتباطات رسانه‌ای و خدمات به گونه‌ای به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد.

 لطیفی نظرسنجی در حوزه رسانه ملی را به لحاظ برنامه ریزی‌های آتی یادآور شد و افزود: پژوهش یکی از محور‌های مهمی است که ضامن پویایی رسانه و پیشگیری از سکون و رکود در امر برنامه سازی و اطلاع رسانی می‌باشد.

رئیس رسانه استانی با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: یک پژوهش موفق و مستند می‌تواند جلوی بسیاری از دوباره کاری‌ها، اتلاف وقت و بودجه را بگیرد و در موضوع با اهمیتی مانند انتخابات نیاز به پژوهش، نیازسنجی و نظرسنجی‌های متقن و علمی است تا با انتشار نتایج آن نقشه راه برای انتخاب اصلح ترسیم شود.

در ادمه این جلسه که برخی از معاونان مرکز نیزحضور داشتند با تقدیم هدایایی از زحمات پژوهشگران و پرسش گران مرکز تجلیل بعمل آمد. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.