پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند به بازیکنان تیم ملی امید آسیب بزند، همین موبایل است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران، در حاشیه حضورش در تمرین تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه آیا شاگردان حمید استیلی می‌توانند تاریخ سازی کرده و پس از ۴۴ سال به المپیک صعود کنند، اظهار داشت: هرچند ما نقشی در تیم ملی امید نداریم، اما به این بچه‌ها هم گفتم باید همه دست به دست هم بدهیم تا این تیم پس از ۴۴ سال به المپیک برود. اگر این اتفاق رخ ندهد، از چهار سال دیگر تیم ملی فوتسال باید در المپیک شرکت کند و دیگر فرصت به تیم امید نمی رسد. 

۱۰ بار حرف زده ام، اما کسی گوش نکرد

او افزود:  همه به ویژه باشگاه‌ها باید به تیم امید کمک کنند. فکر می‌کنم اگر باشگاه‌ها بازیکنان خود را در اختیار حمید استیلی قرار بدهند، این تیم می‌تواند به المپیک برود و چیزی از حریفان کم ندارد. اکنون هم به بازیکنان تیم امید گفتم باید مراقب باشند و در تمرینات، خوب کار کنند. مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند، همین موبایل است. ۱۰ بار حرف زده ام و کسی گوش نداده است، اما اعتقاد خودم این است فدراسیون فوتبال حتی در صورت تعطیلی لیگ باید بازیکنان را در اختیار تیم‌ها قرار بدهند.


بیشتر بخوانید: حضور پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در تمرین امید‌ها +عکس


جای فرهاد مجیدی در تیم ملی امید خالی است

اسطوره فوتبال ایران درباره ارزیابی اش از پتانسیل تیم ملی امید گفت: تمام بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی می‌کنند و نفرات آماده و سرحالی هم هستند. باز هم می‌گویم اگر باشگاه‌ها به تیم امید کمک کنند، این تیم به المپیک می‌رود. البته در این تیم جای فرهاد مجیدی خالی است چراکه او زحمات زیادی برای تیم امید کشید و خیلی دلم می‌خواست فرهاد هم کنار استیلی و دستیارانش بود. به هر حال بین او و اعضای کادرفنی اختلاف نظر پیش آمد.

استیلی خودش بازیکن تیم ملی بوده و راحت‌تر می‌تواند تیم امید را اداره کند

پروین درباره ارزیابی اش از سرمربیگری حمید استیلی در تیم ملی امید، گفت: حمید چندین سال است کار مربیگری می‌کند. او بازیکن تیم ملی بوده و به نظر من مربیانی که خودشان در سطح ملی فوتبالیست بوده اند، راحت‌تر می‌توانند یک تیم را اداره کنند. استیلی دستیاران خوبی مانند رضا شاهرودی، امیرحسین پیروانی و علیرضا امامی فر را در کادر فنی اش دارد.

وارد مسائل پیچاندنی شوید

او درباره تاثیر مخرب فضای مجازی روی فوتبالیست‌ها بیان کرد: وارد این مسائل پیچاندنی نشوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار